صندوق بازنشستگی کشوری اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد که این صندوق هیچگونه پیامی مبنی بر «صدور احکام جدید بازنشستگان» به صورت پیامک یا به هر صورت دیگر در فضای مجازی منتشر نکرده است و چنین پیامی فاقد اعتبار و جعلی است.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۲۲

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، صندوق بازنشستگی کشوری در این اطلاعیه تاکید کرده است: در پی انتشار پیامی جعلی مبنی بر «صدور احکام جدید بازنشستگی و امکان پیگیری و دریافت آن از طریق سامانه ۲۵۰۰ یا سایت صندوق بازنشستگی از ۲۵ فرودرین ماه»، به اطلاع می رساند که این پیام جعلی و فاقد اعتبار است.

همانگونه که مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد، «طبق قانون، احکام بازنشستگان پس از ابلاغ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی صادر می شود» و بنابراین احکام بازنشستگی جدید مربوط به سال ۹۹ طی روزهای آینده صادر و پس از صدور از طریق سایت صندوق اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین جدولی با عنوان «روش همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۹» نیز که توسط فردی به نام «غلامحسین قاسمی» تهیه شده فاقد اعتبار بوده و هیچ یک از اعداد و ارقام آن قابل تایید نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قطعا پس از صدور احکام جدید بازنشستگان و امکان دریافت آن از طریق سایت و سامانه ۲۵۰۰، موضوع از طریق سایت صندوق و سایر رسانه‌های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ روز گذشته (دوشنبه) دکتر اکبر افتخاری در گفتگوی زنده با شبکه خبر اعلام کرد: «سیستم ما در حال حاضر آماده است تا احکام جدید را صادر کند. منتظر هستیم طبق قانون بخشنامه مربوط از سوی سازمان اداری و استخدامی ظرف امروز و فردا ابلاغ شود و به محض ابلاغ بخشنامه، احکام را صادر می کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها