رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت:

قهوه‌خانه‌های متخلف را به ۱۱۰ معرفی کنید

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب یک قهوه خانه متخلف در مرکز پایتخت خبر داد و گفت: متصدی این واحد صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا قهوه خانه را باز به مشتریانش قلیان عرضه می‌کرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۱۸

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ رسول محبت گفت: بیست و سوم فروردین ماه ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحد‌های صنفی در شهر تهران پرداختند که با باز بودن یک قهوه خانه در حوالی خیابان مولوی برخورد کردند.

وی افزود: بررسی اولیه حکایت از این داشت، متصدی قهوه خانه علاوه بر فعالیت غیر مجاز و باز کردن واحد صنفی به مشتریانش قلیان عرضه می‌کند و تعدادی افراد نیز در محل حضور دارند.

این مقام انتظامی با اشاره به اخذ دستور قضائی، گفت: پس از محرز شدن تخلفات صورت گرفته و همچنین بی توجهی متصدی واحد صنفی به مصوبات طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی این واحد صنفی پلمب و متصدی قهوه خانه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی در پایان، از شهروندان خواست: با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها