دشمن بزرگ بشر همچنان قربانی می گیرد. در حالی که همه مردم جهان منتظر بهتر شدن اوضاع هستند خبرهای تکان دهنده ای در 24 ساعت اخیر توجهات را به خود جلب کرده است؛ تعداد زیادی از افراد بعد از بهبودی کرونا دوباره به آن مبتلا می شوند.
کد خبر: ۱۲۶۳۸۷۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، دولت کره جنوبی اعلام کرد 116 شهروند این کشور که قبلا هم به کرونا مبتلا شده و به ظاهر بهبود یافته بودند تست مجدد کرونا از آنها نشان داد که مجددا به این بیماری گرفتار شده اند.

افزایش تعداد افرادی که دوباره به کرونا مبتلا می شوند آمار جهانی مبتلایان به کرونا را بالا می برد. در کره جنوبی پیش از این فراتر از 10 هزار نفر مبتلا به کرونا شده بودند. البته کره جنوبی در زمره کشورهایی قرار دارد که به خوبی بیماری را کنترل کرده اند اما این موضوع که دوباره افراد زیادی پس از بهبودی مبتلا به این بیماری شده اند نگران کننده شد.

حالا با توجه به این اتفاقات، فرضیه تولید پادتن در بدن پس از ابتلا زیر سوال رفته است. پیش از این گفته می شد افرادی که به ویروس کرونا آلوده شوند پس از بهبودی بدنشان در برابر این ویروس ایمنی پیدا می کند اما حالا شواهد حاکی از چیز دیگری است.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها