مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

برف و باران در جاده‌های 12 استان / انسداد 15 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه تردد در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 8.5 درصد افزایش دارد،‌ گفت: آزادراه کرج ـ تهران در این مدت با 96 هزار و 947 تردد، پرترددترین جاده کشور بود.
کد خبر: ۱۲۶۳۸۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در اغلب جاده‌ها روان است، تأکید کرد: مردم حتماً از انجام سفر خودداری کنند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا ورود به هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه‌نامه خودرو مربوط به آن شهر مجاز است.

برف و باران در جاده‌های 12 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه قزوین ـ رشت، کندوان و منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال ترافیک روان در مسیر رفت و برگشت مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: دوربین‌های نظارت تصویری بارش برف و باران در محورهای هراز و کندوان و بارش باران در محورهای فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت نشان می‌دهد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش باران در برخی جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، کرمان، گلستان، گیلان و قزوین گفت: دوربین‌های نظارت تصویری بارش برف و باران در برخی جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، زنجان، اردبیل، تهران و البرز نشان می‌دهد.

رصد تردد خودرو از طریق 2307 ترددشمار/ افزایش 8.5 درصدی ترافیک راه‌ها

محرابی‌نیا بیان کرد: طبق اطلاعات بیش از 700 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2307 ترددشمار در شبانه‌روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل 8.5 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 18.7 درصد و بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 ثبت شد.

بیشترین تردد در آزادراه کرج ـ تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه‌های کرج ـ تهران، کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج به ترتیب پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور بودند.

انسداد 15 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

وی اظهار داشت: در حال حاضر 15 جاده از جمله محورهای قزوین ـ‌ همدان، رودبار ـ قلعه‌گنج، رودبار ـ کهروج، خلخال ـ اسالم، خرم‌آباد ـ پلدختر، سروآباد ـ پاوه، پونل ـ خلخال و منطقه 4 آزادراه تهران ـ شمال به دلیل نبود ایمنی و و در برخی جاده‌ها بروز سیلاب مسدود است.

انسداد شبانه منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: همانگونه که بیش از این اعلام شده بود آزادراه تهران ـ شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند تا روز 15 خرداد 99 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین کندوان، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها