آنهایی که به گروه غذاهای ماکارونی علاقه مند هستند حتما عاشق اسپاگتی هم هستند. غذایی که ایتالیایی است اما طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.
کد خبر: ۱۲۶۳۷۲۶

جام جم آنلاین – امروز می خواهیم طرز تهیه یک اسپاگتی خاص به نام کاسیو پپه را یاد بگیریم. ابتدا باید بدانیم این نوع اسپاگتی به چه موادی نیاز دارد:

*یک بسته اسپاگتی (بستگی به تعداد افراد خانواده دارد)

*شش قاشق چایخوری روغن زیتون

*دوعدد سیر رنده شده

*2 قاشق چایخوری فلفل سیاه خرد شده

*سه چهارم فنجان پنیر پیتزای رنده شده

در پنج دقیقه می توانید این مواد غذایی را روی میز آشپزخانه تان بچینید. سپس پختن این اسپاگتی فقط 18 دقیقه طول می کشد. سپس حدود 20 دقیقه بعد هم آن را سرو کنید. 

در یک قابلمه متوسط آب را بجوشانید. (همانطور که گفته شد بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد. اگر تعداد زیاد بود قابلمه بزرگ تر را انتخاب کنید و اگر تعداد کمتر بود می توانید حتی قابلمه کوچک تری را بردارید) د. اسپاگتی ها را در آب جوش بریزید ، و حدود 10 دقیقه صبر کنید. سپس به روش سنتی اسپاگتی را آبکش کنید.

روغن گرم را در یک ظرف بزرگ روی حرارت متوسط قرار دهید. سیر و فلفل را اضافه کنید. 1 تا 2 دقیقه آنرا تفت دهید و هم بزنید. پنیر اسپاگتی و پنیر پیتزا را اضافه کنید. یک دوم فنجان آب اضافه کنید و منتظر شوید پنیر ذوب شود. ذوب شدن آن یک دقیقه زمان می برد. سپس یک دقیقه دیگر لازم است تا اسپاگتی خوشمزه شما بالاخره آماده شود. البته برای سرو آن با دمای کمتر باید 20 دقیقه بگذارید تا دمایش ملایم تر شود.  

در صورت تمایل میتوانید به جای روغن زیتون از کره هم استفاده کنید.

توجه: این اسپاگتی اشتها آور 806 کالری دارد و 63 گرم چربی. 87.8 گرم هم حاوی کربو هیدرات است. 31.6 گرم هم دارای پروتئین است. 54 میلی گرم کلسترول، 633 میلی گرم سدیم نیز دیگر مواد تشکیل دهنده اسپاگتی کاسیو پپه است.

آشنایی با نحوه طبخ یک اسپاگتی خاص

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پیراشکی گوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها