شبکه دولتی المسیره یمن به فضاسازی رسانه‌های غربی درباره خبر صدور احکام اعدام برای چهار نفر به اتهام خیانت و دست داشتن در کشتار مردم بی گناه این کشور پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۶۶۶
فضاسازی رسانه‌های غربی درباره احکام اعدام علیه چهار عامل کشتار یمن
به گزارش جام جم آنلاین ، شبکه المسیره یمن به خبر رسانه‌های غربی درباره محکوم شدن چهار خبرنگار در دادگاه یمن  به اعدام واکنش نشان داد.
در این گزارش آمده است:« خیانتکاران از  احکام اعدامی که برای برای پنج نفر از خائنان صادر شده عصبانی هستند و آنها را خبرنگار جا زدند».
المسیره درباره این چهار محکوم به اعدام در یمن گفت: «این چهار نفر برای مدت مدیدی اطلاعات حساس و دقیقی را در اختیار دشمن قرار می‌دادند که به دنبال آن زنان و کودکان بی گناه از میان شهروندان یمن در حملات ائتلاف سعودی به خاک و خون کشیده شدند و در واقع شریک جنایات آل سعود در کشتار مردم یمن شدند».
المسیره با تاکید بر اینکه این چهار محکوم اصلا خبرنگار نبوده بلکه جاسوس و مزدور سعودی بودند، گفت: «آنها در پوشش خبرنگار سعی داشتند برای جنایات خود ومزدوری برای دشمن مصونیت بگیرند».
در این گزارش آمده است:« قانون اساسی برای هیچ خائنی مصونیت ایجاد نمی‌کند؛ خائن خائن است و مزدور هم مزدوار هر چقدر که با دیگر عناوین در صدد سرپوش گذاشتن بر جرم و جنایت خود باشند».
خبرگزاری فرانسه روز شنبه به نقل از یک مقام قضایی دولت مستعفی منصور هادی ادعا کرد که دادگاه حوثی یمن چهار خبرنگار را به اتهام خیانت و جاسوسی به کشورهای خارجی به اعدام محکوم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها