تیم فوتبال پرسپولیس حدود ۱۳ سال پیش در دیداری جذاب در چارچوب ششمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه چهار بر سه برابر پیکان شکست خورد.
کد خبر: ۱۲۶۳۶۴۸

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حدود ۱۳ سال پیش در ششمین دوره لیگ برتر، تیم پرسپولیس با سرمربیگری مصطفی دنیزلی یکی دیگر از بازی‌های جذاب خود را به نمایش گذاشت و البته در نهایت بازنده میدان شد.

سرخپوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۲۵ هزار نفر با قضاوت محسن ترکی در هفته بیستم به مصاف پیکان رفتند.

پیکان در ترکیب خود بازیکنانی چون محمد محمدی، سلمان تاجدار، محمدرضا طهماسبی، محسن بیاتی‌نیا و ... را داشت و در سوی مقابل پرسپولیس با ترکیب فرشید کریمی، شیث رضایی، ابوالفضل حاجی زاده، کریم باقری، پژمان نوری، فرزاد آشوبی، حسین بادامکی، علیرضا واحدی نیکبخت، مهرزاد معدنچی، روبرت ساها و زیاد شعبو به میدان رفت.

کامبک ناقص پرسپولیس در فستیوال سوپرگل‌ها

پیکان، کار را طوفانی آغاز کرد. میثم خسروی در دقیقه ۱۳ با شوتی سرکش گل اول را به ثمر رساند. ۱۳ دقیقه بعد عجیب‌ترین گل بازی زده شد.

بازیکن پیکان بازی جوانمردانه را انجام داد اما ابوالفضل حاجی‌زاده در کنترل توپ ارسالی ناکام ماند. در ادامه توپ به محسن بیاتی‌نیا رسید و این بازیکن از میانه میدان اقدام به شوتزنی کرد. فرشید کریمی هم از دروازه خود فاصله گرفته بود و همین مساله باعث شد تا توپ گل شود.

در نیمه دوم بازهم پیکان گل زد و برای سومین بار گل این تیم با شوتی از بیرون محوطه زده شد. این بار ایمان حیدری توانست برادر بزرگتر علی کریمی را غافلگیر کند، اما این پایان کار نبود.

در دقیقه ۵۵ محمدرضا طهماسبی از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را زد تا همه در شگفتی این نتیجه عجیب باشند.

شصتمین دقیقه بود که ترکی برای پرسپولیس پنالتی گرفت. معدنچی توانست محمد محمدی را فریب دهد و فاصله را کاهش دهد. سرخپوشان امیدوار شده بودند.

کامبک ناقص پرسپولیس در فستیوال سوپرگل‌ها

دقیقه ۸۴ نوبت به فراز فاطمی، بازیکن تعویضی پرسپولیس رسید تا با یک ضربه پشت پا نتیجه را چهار بر ۲ کند. شدت حملات پرسپولیس زیاد شده بود. آنها در دقیقه ۹۱ به سومین گل رسیدند.

کریم باقری با شوتی تماشایی از حدود ۲۵ متری دروازه، محمدی را تسلیم کرد و پرسپولیس را در آستانه یک کامبک رویایی قرار داد اما دیگری زمانی باقی نمانده بود. بازی با همان نتیجه به اتمام رسید.

در پایان فصل پرسپولیس به مقام سوم رسید و پیکان هفتم شد. سایپا نیز با بازیکن-مربی سرشناس خود، علی دایی جام قهرمانی را به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها