امسال متاسفانه ویروس کرونا در تمام جهان گسترش پیدا کرده است. بسیاری از کسب و کارها از ترس شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است. بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برگزاری تجمعات ممنوع شده است بنابراین امسال سفره های افطاری با محدودیت های زیادی مواجه خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۶۳۶۰۳

ما در این یادداشت بنا داریم با اشاره به برکات و فواید افطاری دادن پیشنهاد جذابی در خصوص بهره مند شدن از ثواب افطاری ماه مبارک رمضان در دوران کرونا به شما ارائه کنیم.

برکات و فواید افطاری دادن

یکی از سنت های خوب که در میان مسلمانان، رایج و ریشه در ایمان و اعتقاد مردم دارد، افطاری دادن به روزه داران است. این سنت در تمامی کشورها و جوامع اسلامی رایج است.

افطاری دادن و پذیرایی از روزه داران هنگام افطار، بیانگر وجود عشق و علاقه انسان به هم نوع و مخصوصا به انسان های مومن و روزه داراست. کسانی که فرمان خدا را با عشق و علاقه گردن نهاده و با نیتی پاک یکی ازخالصانه ترین عبادات را به سرانجام رسانده اند. افطاری دادن به چنین بندگانی بسیار ارزشمند است. 

ثواب افطاری دادن

در روایت از پیشوایان معصوم ع داریم است که: هیچ چیز مانند غذا دادن و قربانى كردن انسان را به خداوند متعال نزدیك نمی‌كند و در این میان افطاری بهتر و برتر است. امام کاظم ع فرمود: افطارى دادن به برادر مسلمانت از روزه داشتنت افضل است .

نقل شده فردی به نام سدیر، در ماه مبارک رمضان، خدمت امام باقر (ع) رسید. حضرت فرمود: ‌ای سدیر! آیا می‌دانی در چه شب‌هایی قرار داریم؟ عرض کرد: آری! پدرم فدایت باد! شب‌ های ماه مبارک رمضان است. امام فرمود: آیا می‌توانی در هر شب از این شب‌ها ۱۰ بنده از فرزندان اسماعیل را آزاد کنی؟ سدیر گفت: پدر و مادرم فدایت باد! این‌ اندازه ثروت ندارم. امام فرمود: آیا می‌توانی نه بنده از فرزندان اسماعیل را آزاد کنی؟ سدیر باز همان گونه جواب داد. حضرت یکی یکی کم کرد تا فرمود: آیا می‌توانی هر شب یک بنده از فرزندان اسماعیل را آزاد کنی؟ سدیر عرض کرد: این نیز در توانم نیست. امام فرمود: آیا می‌توانی هر شب، مسلمانی را افطار دهی؟ مرد گفت: آری، بلکه می توانم ده مسلمان را افطار دهم. امام فرمود: ‌ای سدیر! اگر بتوانی یک برادر مسلمان را افطاری دهی، (ارزش آن) چون آزاد ساختن یکی از فرزندان اسماعیل است.

پیشنهاد ما به شما: پک افطاری مهمانو

اگر امسال به خاطر محدودیت های ناشی از ویروس کرونا نمیتوانید مراسم افطاری داشته باشید و اقوام و دوستان خود را دعوت کنید، مهمانو پیشنهاد جالبی برای شما آماده است.

شما میتوانید از یک تا هزار عدد پک افطاری سفارش دهید. ما مراکز مختلفی را شناسائی کردیم که پک های افطار را به طور روزانه توزیع میکنیم. شما می توانید انتخاب کنید پک های افطار شما در کجا توزیع شود. البته چنانچه شما جائی را مدنظر داشته باشید ما پک های افطار را به آنجا ارسال کنیم. مراکزی که ما در مهمانو جهت توزیع پک افطار ماه رمضان شناسائی کردیم عبارتند از:

بیمارستان ها (پرستاران و کادر درمان بخش مراقبت از بیماران کرونا)

مساجد

موسسات خیریه

خانه های سالمندان

مراکز تحت پوشش بهزیستی

شما میتوانید به جای برگزاری مهمانی ها و افطاری دادن های تجملاتی برای افرادی که نیازی به اطعام ندارند، پک های افطار را برای نیازمندان واقعی ارسال کنید و ثواب بیشتری ببرید.

پک افطار تک نفره کار پذیرایی و توزیع را راحت تر کرده است. برای سفارش پک افطار ماه رمضان لازم است به سایت مهمانو مراجعه کنید. برای سفارش دو راه دارید. اول انتخاب پک افطاری از میان پک های افطاری آماده و پیشنهادی مهمانو. ما 5 پک افطاری پیشنهادی را در سایت قرار داده ایم.

راه دوم انتخاب پک افطاری با اقلام دلخواه توسط شماست که برای این کار به بخش بسته های پذیرایی دلخواه مراجعه کنید. سپس بخش افطار را انتخاب کنید و پک افطار خود را بچینید.

در نظر داشته باشید برای سفارش پک افطار ماه رمضان حداقل ۲ روز قبل از زمان توزیع، سفارش خود را در سایت ثبت کنید. با سفارش پک افطار مهمانو با خیال راحت از ثواب عظیم افطاری دادن در ماه مبارک رمضان بهره ببرید و یک ساعت قبل از زمان افطار، پک های افطار را در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

در اینجا چند نمونه از پک های افطار مهمانو ارائه شده است.

 

چگونه در زمان شیوع ویروس کرونا افطاری بدهیم؟

 

چگونه در زمان شیوع ویروس کرونا افطاری بدهیم؟

برای مشاهده و مقایسه پک های افطار ماه رمضان مهمانو و خرید اینترنتی پک افطاری به سایت مهمانو به نشانی www.mehmano.com مراجعه کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها