شاید واژه دستیار سلامتی بانوان، تاکنون کمتر یه گوشتان خورده باشد. دستیار های سلامتی که با پر رنگ شدن صنعت دیجیتال هلث معرفی شدند، اپلیکیشن هایی هستند که وارد حوزه سلامتی شده اند و سعی کرده اند که در فضای آنلاین نیز به سلامت جامعه کمک کنند. در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن مینت که خود را به عنوان یکی از اولین ها و جامع ترین های دستیار سلامتی بانوان مطرح کرده است، معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۲۶۳۶۰۲

دکتر فائزه شهبازی در قالب اپلیکیشن مینت و تیم 10 نفره این اپلیکیشن، دستیار سلامتی بانوان را روانه بازار کرده اند.

مینت خود را به عنوان مرجع زیبایی و سلامت بانوان مطرح کرده است و سعی کرده به موضوعاتی که تاکنون در جامعه به عنوان تابو شناخته می شدند ولی امروزه به یکی از مشکلات جدی بانوان و زوجین تبدیل شده است، صحبت کند.

اگر بخواهیم به ریز موضوعاتی که در وبسایت و اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی مینت صحبت شده است؛ اشاره کنیم می توان به مواردی همچون قاعدگی و مسائل بلوغ، اقدام به بارداری، روابط زناشویی، جلوگیری از بارداری و یائسگی و زیبایی بانوان اشاره کرد.

اولین ابزاری که در اپلیکیشن مینت با آن مواجه می شوید، پریود ترکر و تقویم تخمک گذاری آن است. با وارد کردن مشخصات سیکل قاعدگی خود، می توانید چرخه قاعدگیتان را شبیه سازی کنید و اطلاعاتی مانند زمان شروع و اتمام قاعدگی، بازه باروری و تخمک گذاری و دوران سندروم پیش از قاعدگی را شبیه سازی کنید و به کمک آن بتوانید برنامه ریزی بهتری داشته باشید و سیکل قاعدگیتان را بهتر مدیریت کنید. به کمک تقویم این اپلیکیشن می توانید تاریخ قاعدگی های چند ماه آینده تان را نیز پیش بینی کنید و کاملا بر سلامت سیکل قاعدگیتان تسلط داشته باشید.

تمامی مطالب و ابزارهای اپلیکیشن مینت، تحت نظارت علمی دکتر فائزه شهبازی ارائه شده است و به راحتی می توانید یک دستیار سلامتی مطمئن را در تلفن همراه خود داشته باشید.

علاوه بر پریود ترکری که اپلیکیشن مینت دارد، قسمت دیگری نیز با نام دکتر مینت، در این اپلیکیشن ارائه شده است.

به عنوان مثال یکی از قسمت های این بخش، تست بارداری آن است. به کمک این تست بارداری آنلاین می توانید علائم حاملگی و سایر عوامل تاثیر گذار در سیکلتان را وارد کنید و احتمال بارداریتان را مشخص کنید.

نحوه مصرف قرص های اورژانسی، تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری، انتخاب بهترین روش جلوگیری از بارداری، عقب انداختن قاعدگی و تشخیص و درمان برخی از بیماری های زنان مانند تریکومونیازیس، عفونت باکتریایی واژن و عفونت قارچی واژن از دیگر بخش های این اپلیکیشن است.

مثلا در بخش انتخاب بهترین روش جلوگیری از بارداری، به سوالاتی مانند قد، وزن، سن، سوابق پزشکی، تمایلاتی که در استفاده از روش های جلوگیری دارید و برنامه ای که برای بارداری در آینده دارید، پاسخ می دهید، سپس با توجه به پاسخ هایی که دادید، بهترین روش برایتان انتخاب می شود.

به عنوان مثال چنانچه می خواهید بلافاصله پس از قطع روش جلوگیری، باردار شوید، نباید از برخی از روش های جلوگیری استفاده کنید چرا که با استفاده از برخی از آن ها، بلافاصله پس از قطع مصرف باردار نمی شوید و از 3 ماه الی یک سال با توجه به نوع روش، زمان لازم است تا قدرت باروریتان بازگردد. بنابراین توجه به این نکته در انتخاب روش های جلوگیری از بارداری بسیار ضروری است و حتما باید آن را در نظر بگیرید.

این اپلیکیشن را می توانید از طریق وبسایت مینت یا گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

مجموعه مینت، علاوه بر اپلیکیشن خود سعی کرده است در قالب وبسیابت نیز فعال باشد. در وبسایت مینت تمامی مطالب علمی سلامت بانوان تحت نظر دکتر فائزه شهبازی ارائه شده است و به راحتی می توانید به آخرین مطالب و معتبر ترین مطالب پزشکی و سلامت بانوان دسترسی داشته باشید. همچنین در شبکه های اجتماعی این مجموعه نیز، ویدیوهای آموزشی زیادی قرار داده شده است تا بتوانید بهتر از این مطالب استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها