مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

بازگشایی محور هراز / انسداد 13 جاده / مردم از انجام سفر خودداری کنند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان این که محور هراز که به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود بازگشایی شد، گفت: در شبانه روز گذشته کل تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل 20 درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۲۶۳۵۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان مهرابی نیا در گفتگو با فارس در پاسخ به این سوال که محور هراز بازگشایی شد؟ اظهار داشت: محور هراز حدود 40 دقیقه پیش بازگشایی شد، این جاده به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود.

 تردد روان در همه جاده‌ها / مردم از انجام سفر خودداری کنند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه مربوطه، به آن شهر مجاز است.

وی از تردد روان در 5 محور هراز، کندوان، فیروزکوه، منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: مردم در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا حتماً از انجام سفر خودداری کنند.

 برف و باران در جاده‌های 17 استان

مهرابی نیا اظهار داشت: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری بارش برف و باران در محورهای هراز و کندوان و بارش باران در محورهای فیروز کوه، آزادراه قزوین ـ رشت و آزادراه تهران ـ شمال نشان می‌دهد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش برف و باران در جاده‌های استان‌های زنجان، قزوین و البرز گفت: دوربین‌های نظارت تصویری بارش باران در جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، چهار محال و بختیاری، گیلان، یزد، همدان، مرکزی، لرستان،‌ سمنان، فارس، خراسان رضوی و خراسان شمالی نشان می‌دهد.

رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق 2314 دستگاه تردد شمار/ کاهش 20 درصدی ترددها

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق بیش از 700 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2314 دستگاه تردد شمار انجام می‌شود که طبق اطلاعات این تردد شمارها کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل 20 درصد کاهش دارد.

کاهش ترددها در آزادراه‌های کرج ـ قزوین و کرج ـ تهران

مهرابی نیا با اشاره به کاهش ترددها در آزادراه‌های کرج ـ قزوین و کرج ـ تهران در شبانه روز گذشته گفت: با این حال این دو محور پر ترددترین جاده‌های کشور در شبانه روز گذشته بودند.

انسداد 13 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

وی با اشاره به این که در حال حاضر 13 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب مسدود است، گفت: در حال حاضر محورهایی نظیر رودبار ـ قلعه گنج، رودبار ـ کهنوج، منطقه 4 آزادراه تهران ـ شمال، محور خلخال ـ اسالم، جاده خرم آباد ـ پلدختر و محور پونل ـ خلخال مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: همان گونه که قبلا اعلام شد آزادراه ـ شمال و بالعکس در منطقه یک تا روز 15 خرداد از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات نصب سامانه‌های مدیریت راه‌، پایش تصویری و سیستم‌های هوشمند تاسیسات الکترومکانیکال تونل‌ها مسدود است و مسیر جایگزین محورهای فیروزکوه، هراز و کندوان تعیین شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها