در این روزهای خطرناک کرونایی حتی اگر به صورت آنلاین هم خرید می کند بسته پلاستیکی خریدهای خود را به دقت ضدعفونی کنید و سپس به سرعت آنها را دور بیندازید.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۹۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گاردین ، چه علائم کرونا را داشته باشید و چه نه قطعا به عنوان یک ناقل می توانید آن را به دیگران هم سرایت بدهید. به هر حال قطرات بزاق آلوده به ویروس کرونا زمانی که از طریق سرفه، عطسه و حتی حرف زدن و خندیدن وقتی در فضا معلق می شوند بالاخره به یک جایی می چسبند.

در هر حالی که پاندمیک ویروس کرونا در سراسر جهان مدام قربانی می گیرد هر روز هم تحقیقات جدیدی در رابطه با این ویروس شوم منتشر می شود. بر اساس گزارشی که ژورنال پزشکی انگلیس منتشر کرد ویروس کرونایی که معلق در هواست تا سه ساعت زنده می ماند.

گزارش های دیگر حاکی از آن است که ویروس کرونا بر روی سطح مقوا تا 24 ساعت و بر روی سطح پلاستیک تا 72 ساعت باقی می ماند. ماندگاری کرونا بر روی سطوح پلاستیکی نگران کننده تر است چرا که مردم برای خرید مدام با بسته های پلاستیکی سر و کار دارند.

با توجه به کشف این واقعیت به مردم توصیه می شود حتی بسته های پلاستیکی را هم به دقت ضدعفونی کنند و چه بهتر که پس از ضدعفونی کردن آنها به سرعت دورشان بیندازند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها