سرتیتر خبرهای این روزها از هر 100 خبر 90 خبر مربوط به شیوع بیماری کرونا است که مطمعنا خیلی از کسب و کارها را از رونق انداخته است. اما در این شرایط باید چه کرد؟ آیا باید منتظر ماند تا شرایط به حالت قبل برگردد یا مانند خیلی از افراد از این فرصت قرنطینه و دورکاری نیز درامد کسب کرد؟
کد خبر: ۱۲۶۳۰۴۳

روز به روز به علت شیوع ویروس کرونا و نابودی خیلی از کسب و کارها نرخ بیکاری افزایش پیدا می کند. بنظر شما چند درصد از افراد دارای شغل دوم هستند؟ طبق آمار رسمی 727 هزار نفر از شاغلین دارای شغل دوم هستند!

 اگر شما هم به دنبال یک شغل دوم اینترنتی با سرمایه اولیه کم هستید تا در دوران کرونا بتوانید کسب درامد اینترنتی داشته باشید این مقاله را از دست ندهید و با جام جم آنلاین همراه باشید.

مسلما شغل دوم باید به گونه ای باشد که تداخلی با شغل اصلی شما نداشته باشد و انعطاف لازم با شغل اصلی را داشته باشد که تداخلی در شغل اصلی شما ایجاد نکند. با توجه به شرایط حاکم بر جامعه بخاطر ویروس کرونا و کاهش درامد قشر وسیعی از افراد جامعه و همچنین اشتیاق افراد برای ورود به کسب و کار اینترنتی با سرمایه اولیه بسیار کم، در این مقاله از جام جم انلاین به معرفی یک کسب و کار اینترنتی با سرمایه اولیه کم می پردازیم.

کسب درامد اینترنتی در منزل با نمایندگی پنل اس ام اس

در این مقاله می خواهیم در مورد نمایندگی پنل اس ام اس صحبت کنیم، در بیزنس نمایندگی سامانه پیامک نیازی به دانش برنامه نویسی نمی باشد و آموزش های لازمه توسط شرکت فراز اس ام اس به شما ارائه می شود. با افزایش تقاضا برای کسب درامد اینترنتی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی نمایندگی سامانه پیامک امروزه متقاضیان خیلی زیادی پیدا کرده است که می تواند درامد قابل توجیهی را برای شما به ارمغان بیاورد.

از آنجایی که نمایندگی پنل اس ام اس یک کسب و کار دورکار و آنلاین می باشد و نیاز به هیچ مراجعه حضوری و ارتباط مستقیم با مشتری را ندارد بهترین پیشنهاد برای افرادی است که به دنبال یک کسب و کار آنلاین با سرمایه کم می باشند.

تنها پیش نیاز اخذ نمایندگی پنل پیامک، اینترنت و لپ تاپ است. با جام جم آنلاین همراه باشید تا در مورد شیوه کسب درامد از سامانه نمایندگی پنل اس ام اس و توجیه درامد حاصل از نمایندگی سامانه پیام کوتاه آشنا شوید و بتوانید در این روزهای دورکاری و قرنطینه درامد کسب کنید.

پنل اس ام اس نمایندگی چیست؟

پنل اس ام اس ، یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب برای ارسال پیامک از طریق اینترنت است، به کمک سامانه پیامک کاربران می توانند پیامک گروهی ارسال کنند یا سامانه پیامک را به سایت، اپلکیشن و نرم افزار حسابداری، دستگاه حضور و غیاب و ... متصل کنند تا به صورت خودکار پیامک ارسال شود.

امروزه از شرکت ها و ارگان های دولتی گرفته تا مدارس و حتی فروشگاه ها نیز برای ارتباط  با مخاطبین خود نیازمند پنل اس ام اس هستند. پس بدون شک در حوزه نمایندگی پنل اس ام اس شما با گروه های خیلی زیادی در ارتباط هستید که همه آن ها نیازمند استفاده از خدمات پیامکی هستند.

 

چگونه می توانیم با دریافت نمایندگی پنل اس ام اسی کسب درآمد کنیم؟

برای کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل اس ام اسی تنها مهارت مورد نیاز بازاریابی است، اگر مهارت بازاریابی اینترنتی داشته باشید کسب درامد شما تضمین شده است.

مشتریان نیازمند به سامانه پیامک محدود به یک کسب و کار نیستند و شما می توانید هم به صورت حضوری و هم از طریق بازاریابی اینترنتی مشتری پیدا کنید. بازاریابی اینترنتی می تواند شامل تبلیغات در فضای مجازی و یا وب سایت باشد.

کسب درامد اینترنتی در منزل با نمایندگی پنل اس ام اس

 

 راه های کسب درآمد نمایندگی اس ام اس

  • کسب درآمد از ارسال پیامک توسط کاربر

برای اینکه کاربران شما پیامک ارسال کنند می بایست سامانه پیامک خود را شارژ کنند که با خرید شارژ کاربر، به شما پورسانت داده می شود و مبلغ به حساب شما واریزمی شود. اگر در طول روز تنها 50 هزار پیامک ارسالی از سمت کاربران خود داشته باشید می توانید حداقل روزانه 150 هزار تومان درآمد کسب کنید.

 

  • فروش نمایندگی اس ام اسی

 

با فروش نمایندگی پنل اس ام اس شما علاوه بر آنکه می توانید از طریق فروش سامانه اس ام اس کسب درآمد کنید بلکه بابت پیامک های ارسالی نماینده شما نیز سود نصیب شما خواهد شد.

 

  • فروش خطوط اختصاصی

 

کاربران شما برای دریافت پیامک از مخاطبین به خط اختصاصی نیاز دارند با فروش خطوط اختصاصی می توانید سود خوبی به دست آورید. هرچه شماره خریداری شده رندتر باشد سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.

 

نمایندگی پنل اس ام اس به شما این امکان را می دهد بدون محدودیت فضا و زمان به کسب درآمد بپردازید. بسیاری از افراد مانند دانشجویان نمی توانند به یک شغل ثابت روی بیاورند و داشتن یک کسب و کار اینترنتی برای آن ها بسیار ایده آل عمل می کند. دریافت نمایندگی پنل اس ام اسی می تواند یک ایده بسیار عالی باشد.

 به گزارش جام جم، شرکت فراز اس ام اس با اعطای نمایندگی سامانه پیامک امکان راه اندازی کسب و کار اینترنتی در دوران کرونا را برای شما فراهم می کند و آموزش های لازمه برای کسب درامد به صورت کتاب الکترونیکی و ویدیو آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

درآمد نمایندگی پنل اس ام اس چقدر است؟

 

تقاضا برای استفاده از پنل پیامک برای اتصال سایت، اپلیکیشن و نرم افزار برای ارسال پیامک به صورت خودکار روز به روز بیشتر می شود و تمام فروشگاه های اینترنتی و اپلیکیشن های موبایل برای احراز هویت کاربران از سیستم ثبت نام با شماره موبایل با افزونه دیجیتس استفاده می کنند که این روند صعود تقاضا به معنای بازار رو به رشد برای این بیزینس است البته این تنها یک ادعا نیست شما می توانید افزایش رشد جستجو کلمه پنل پیامک را در گوگل ترند ملاحظه کنید و روند رشد آن را به راحتی بررسی کنید.

 

 

کسب درامد اینترنتی در منزل با نمایندگی پنل اس ام اس

 

شناسایی بهترین نمایندگی پنل اس ام اس

شرکت های مختلفی برای خرید نمایندگی سامانه پیامکی وجود دارد و برای شناسایی بهترین شرکت ارائه دهنده نمایندگی سامانه پیامک باید به موارد زیر دقت کنید:

  • ارائه قرارداد رسمی و مراجعه حضوری در صورت لزوم

همانطور که گفته شد از آنجایی که نمایندگی پنل اس ام اس نیاز به تجهیزات و یا مهارت خاصی ندارد پس هر فردی می تواند به فروش پنل اس ام اس نمایندگی بپردازد. اما پیشنهاد ما برای شما خرید از یک شرکت معتبر در زمینه خدمات پیامکی است. هر چند که پنل اس ام اس یک کسب و کار آنلاین است و معمولا نیاز به مراجعه حضوری ندارد اما شما با درخواست مراجعه حضوری می توانید این اطمینان را حاصل کنید که با یک شرکت معتبر روبرو هستید.

 همچنین داشتن دفتر مرکزی در تهران می تواند گزینه خوبی برای تشخیص رسمیت یک شرکت پنل پیامکی باشد.

  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

از آنجایی که مشتریان شما ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز در زمان ارسال پیامک با مشکل مواجه شوند مخصوصا کاربرانی که از سامانه پیامک برای وب سایت خود استفاده می کنند پس پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته یکی از موارد مهم در هنگام تهیه پنل اس ام اس می باشد. راهکار اطمینان از پشتیبانی تماس در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل جهت اطمینان از پاسخگویی می باشد. پشتیبانی کاربران شما باید بر عهده شرکت اصلی اراده دهنده نمایندگی پنل اس ام اس باشد تا شما بدون دغدغه ارائه پشتیبانی، به جذب کاربر بپردازید.

  • نمایندگی پنل اس ام اس با نام و برند شخصی

هنگام تهیه پنل اس ام اس توجه داشته باشید که از شرکتی پنل اس ام اس تهیه کنید که کاملا مستقل و ریبرد نمایندگی سامانه پیامک ارائه دهد و نام شرکت اصلی در هیچ قسمتی از پنل مدیریتی نمایش داده نشود. فراز اس ام اس علاوه بر حفظ ریبرد بودن سامانه های پیامکی نمایندگی خود، یک سایت با قالب پیامکی نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که از طریق وب سایت خود نیز به فروش پنل اس ام اس بپردازید و بر خلاف خیلی از شرکت های دیگر هیچ هزینه ای برای جذب مشتری از شما دریافت نمی کند. همچنین در مدیریت امکانات، تعرفه ها و  دسترسی های پنل اس ام اس به کاربران هیچ محدودیتی وجود ندارد.

در ادامه دیگر ویژگی های یک نمایندگی پنل اس ام اس معتبر را به صورت تیتروار ذکر کردیم:

  • رابط کاربری ساده و گویا (User friendly )
  • امکان ارسال پیامک به شماره های لیست سیاه
  • ارائه شماره اختصاصی رایگان
  • بانک شماره موبایل رایگان
  • عدم نیاز به تمدید سالانه
  • قابلیت اتصال درگاه بانکی اختصاصی
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • پوشش دهی تمامی اپراتورهای مجاز ایران با شماره های اختصاصی
  • امکان گزارش گیری از پیامک های ارسال شده
  • امکان شارژ الکترونیک و آنلاین

فراز اس ام اس به عنوان یکی از قدرتمندترین نمایندگی های پنل اس ام اس درحال فعالیت است. با دریافت نمایندگی پنل اس ام اس از فراز اس ام اس اطمینان خواهید داشت که یک تیم پشتیبانی قوی در کنار شما ایستاده است که این امر شروع کار را برای شما راحت تر می کند. همچنین تعرفه های مقرون به صرفه در فراز اس ام اس یکی دیگر از دلایل مقبولیت و محبوبیت این پنل اس ام اسی شده است و باعث شده سود بیشتری نصیب نمایندگان این پنل پیامکی شود. برای دریافت نمایندگی به صفحه https://farazsms.com مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها