آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری طی شبانه روز گذشته از افزایش 115 درصدی ترددها نسبت به روز قبل حکایت دارد.
کد خبر: ۱۲۶۲۹۹۵

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۱۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز ۹۹

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هم وطنان عزیز به توصیه‌های مسئولین وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها فعلاً تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثنا محمولات ترافیکی اجرا نمی‌گردد.

تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۱ تا ساعت ۷ روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۶ ممنوع می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها