سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

افزایش تلفات کرونا در ایران به ۲۳۷۸ نفر

سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ نفر از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲ هزار و ۳۷۸ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۲۶۲۶۰۰

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، ۲۹۲۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد؛ با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۸ فروردین به ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر رسید.

او افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند. حدود ۲ هزار و ۸۹۳ نفر از بیماران، مورد شدید ابتلا به این بیماری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ نفر از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲ هزار و ۳۷۸ نفر افزایش یافت.

جهانپور تصریح کرد: از امروز طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت جدی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط آغاز شده که در فاز اول تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در صورت نیاز، قابل تمدید خواهد بود.

او تاکید کرد: مردم برای آگاهی از وضعیت سلامتی خود حتما به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها