طرح  دوگانه سوز شدن  خودروهای عمومی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان اعلام کرد:

طرح دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور:

مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خودروهای عمومی واریز شد

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۶۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی خبر داد.
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۶۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۲۱۷۷

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مرتضی ضامنی اظهار داشت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت ۶۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی به مبلغ ۶۷۶ میلیارد ریال در ۲۷ اسفند به حساب آنها واریز شد.

وی افزود: این اعتبار شامل رانندگان سرویس مدارس، آژانس‌های تحت پوشش شهرداری و اصناف، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و تاکسی هایی که در شهرهایشان جایگاه CNG وجود ندارد و پیک موتوری، می‌شود.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: این اعتبار در تمامی کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و در زمان سوخت گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به رانندگان فعال، امکان تغییر رمز و دریافت تاریخچه واریز و باقیمانده اعتبار با راه اندازی سامانه سماس فراهم گردیده است.

رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samas.moi.ir از میزان اعتبار تخصیصی و تاریخچه هزینه کرد آن مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها