این روزها بازار شبکه نمایش خانگی بسیار داغ و شلوغ می باشد.
کد خبر: ۱۲۶۰۷۲۸

پس از رکورد شکنی حسین سهیلی زاده با سریال مانکن و با 25 میلیون بیننده حالا نوبت به مصطفی کیایی رسیده است تا علاوه بر گرد و خاکی که در سینما با فیلم جذاب مطرب کرد حال با سریال جدید و پربازیگر خودش به نام "هم گناه" در شبکه نمایش خانگی نیز تاخت و تاز کند. سریال هم گناه که جانشین مانکن در شبکه نمایش خانگی شده است، با هنرنمایی بازیگران بزرگ و نام آشنایی همچون هدیه تهرانی ، پرویز پرستویی ، مهتاب کرامتی ، محسن کیایی و مهدی پاکدل انتظار می رود با استقبال خوب و مناسب مخاطبان همراه شود. همچنین فیلم زیبا و جذاب مطرب نیز در لیست پخش شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است تا میزان دنبال کنندگان این شبکه رو به افزایش باشد. در ادامه به معرفی این آثار یعنی سریال هم گناه ، سریال دل ، فیلم مطرب و چند اثر به همراه روش های دانلود آسان و بی درد سر آن می پردازیم.

 

دانلود سریال هم گناه و سریال دل به همراه دانلود فیلم مطرب از سایت سینما تی وی

سریال هم گناه مصطفی کیایی ؛ پربازیگر با داستانی جذاب

به نقل از سایت سینما تی وی سریال هم گناه که اولین سریال مصطفی کیایی ویژه شبکه نمایش خانگی می باشد ، قسمت اول آن در روز دوشبنه 4 اسفند ماه 98 توزیع شد و قسمت های جدید آن به صورت هفتگی روزهای دوشنبه توزیع خواهدشد. داستان سریال جدید هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی از این قرار است که : ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف و صادرات و واردات گل و گیاه هستند، خانواده آنها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود. آنها همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی میکند که… .

این سریال بسیار پربازیگر بوده و به خاطر نقش آفرینی چند بازیگر بزرگ از جمله پرویز پرستویی ، هدیه تهرانی و مهتاب کرامی پیش بینی می شود مورد استقبال بالای مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار بگیرد. بنابراین دانلود سریال هم گناه که با ژانر معمایی، درام، اجتماعی پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته است می تواند مورد رضایت شما قرار بگیرد.

 

دانلود سریال هم گناه و سریال دل به همراه دانلود فیلم مطرب از سایت سینما تی وی

 

معرفی کامل بازیگران سریال هم گناه

سریال هم گناه با بازیگرانی معروفی مانند هدیه تهرانی، پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، مهدی پاکدل، بهروز پرستویی، شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا، آی‌تک جاویدنژاد جلوی دوربین رفته است.

سریال دل ؛ سریال منوچهر هادی چیزی از سریال های ترکیه ای کم ندارد!

سریال دل که این روز ها در فضای مجازی با حواشی مختلف روبراه شده که بیشتر این حواشی بخاطر شبیه بودن ماجرای کلی و داستان این سریال به سریال های ماهواره ای شبکه جم یا همان سریال های ترکیه ای است. فیبدبک های دریافتی از فضای مجازی مخصوصا شبکه های اجتماعی حکایت از آن دارد که کاربران بسیاری معتقد هستند سریال دل منوچهر هادی کاملا شبیه به سریال های ترکیه ای بوده و ماجراهای عشق و خیانت های سریال های ترکیه ای در سریال دل نیز قابل مشاهده است.

این روز ها با پخش قسمت 13 ، سریال دل به پایان فصل اول خود رسید. برای دانلود سریال دل کامل تمام قسمت ها به سایت سینما تی وی مراجعه کنید و از آخرین اخبار و حواشی سریال دل مطلع باشید و به تماشای پشت صحنه های این سریال بپردازید.

فیلم مطرب رکورد فروش سینمای ایران را شکست

فیلم سینمایی مطرب که تا پیش از اکران دچار حواشی بسیار زیادی شد ، حتی اکران آن هم یک هفته به تعویق افتاد ، بالاخره با درخشش بسیار عالی با پشت سر گذاشتن رقبا ، توانست با فروش 38 میلیارد و 500 میلیون تومانی (تا به این لحظه) ، لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص دهد.

داستان فیلم مطرب درباره یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب 1357 همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود و…

 

دانلود سریال هم گناه و سریال دل به همراه دانلود فیلم مطرب از سایت سینما تی وی

معرفی کامل بازیگران فیلم مطرب: پرویز پرستویی (ابراهیم) , الناز شاکردوست (زیبا) , محسن کیایی (فواد) , مهران احمدی (مارشال) , عایشه‌گل جوشکن (نازان) , حسین امیدی (شهرام) , امین مقدم (پارسا)

برای دانلود فیلم مطرب پرویز پرستویی می توانید به سایت سینما تی وی (مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی) مراجعه کرده و اقدام به دانلود کنید.

ناگفته نماند که شما می توانید در سینما تی وی اقدام به دانلود فیلم متری شیش و نیم به صورت رایگان کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها