مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها خبر داد؛

برف و باران در جاده‌های 19 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز از روز 5 اسفند تا 6 اسفند به مدت دو شب از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است.
کد خبر: ۱۲۶۰۷۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 2256 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود و اغلب جاده‌های اصلی کشور باز است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2256 دستگاه ترددشمار جاده‌ای در 24 ساعت گذشته کل تردد نسبت به روز قبل 4.3 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.8 درصد ثبت شد. همچنین کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح و بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 ثبت شده است.

آزادراه کرج ـ تهران پرترافیک‌تریی جاده کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج ـ‌ تهران، آزادراه تهران ـ کرج و آزادراه کرج ـ قزوین ثبت شد.

انسداد 9 جاده به دلیل نبود ایمنی

وی بیان کرد:‌در حال حاضر محور رامیان ـ اولنگ ـ شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک ـ دیزین در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد ـ نهبندان در استان کرمان، محور سی‌سخت ـ پادانا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور وازک ـ بلده در استان مازندران به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محرابی‌نیا تصریح کرد: همچنین جاده گنج‌نامه ـ تویسرکان واقع در استان همدان، محور پونل ـ خلخال واقع در استان گیلان، جاده سروآباد ـ پاوه در استان کردستان و محور خرم‌آباد ـ پل‌دختر واقع در استان لرستان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محدودیت ترافیکی شبانه در محور هراز

وی اظهار داشت: در محور هراز محدوده تونل‌های سد، تکاور، وانا و زیارباغ در استان مازندران از 5 اسفند تا 6 اسفند به مدت دو شب از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری تهویه تونل و سیستم روشنایی در کیلومتر 28 تا 95 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

ترافیک سنگین در محور قدیم تهران ـ بومهن

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد:‌در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت محورهای فیروزکوه، هراز و کندوان و آزادراه قزوین ـ رشت روان است.

محرابی‌نیا افزود: در محورهای شمالی کشور بارش خاصی گزارش نشده است اما با توجه به احتمال سقوط بهمن توصیه می‌شود تردد با احتیاط انجام شود.

وی از ترافیک سنگین در محور قدیم تهران ـ‌ بومهن محدوده پردیس خبر داد و گفت:‌دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ قزوین مقطع پل فردیس و آزادراه قزوین ـ‌ کرج مقطع پایانه کلانتری تا پل فردیس نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها