یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور و مشارکت آحاد ایرانیان در روز جمعه دوم اسفند ماه جاری در 208 حوزه انتخابیه صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۲۶۰۶۲۷

جشن ملی، روز انتخابات، به جهت احقاق حق مدنی ملت، خصوصاً با توجه به حوادث و اتفاقات اخیر، تقدیر و تشکر وزارت امور خارجه آمریکا از قراردادن ایران در لیست سیاه کار گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، اتهام پراکنی های مسئولین آمریکائی، تلاش آنها برای جداسازی مردم و مسئولین، و زیر سؤال بردن مقبولیت و مشروعیت جمهوری اسلامی ایران به شایسته ترین وجه صورت گرفت تا ضمن خنثی سازی شیطنتهای ، شیاطین بزرگ ، مجلس قوی که عصاره مردم سالاری دینی است از بطن این آرای مردمی تشکیل شود.

نظرسازی های رسانه های غربی نیز حتی نتوانست مانع آن شود که مردم در پای صندوقهای رأی حاضر شوند و با رأی دادن نشان دهند که می خواهند در اداره امور کشور که حق آنهاست، شرکت نمایند، حقی که به نوعی تکلیف شرعی نیز برای مردم محسوب می شود. مشارکت آحاد مردم، از جمله اقلیتهای دینی کلیمیان، مسیحیان، ارامنه شمال، زرتشتیان، آشوریان و کلدانی ها ، روستا نشینان و شهرنشینان، اقوام فارس و کرد و لر و بلوچ و ترکمن و عرب، نشان دادندکه ایرانی، کشور خود را دوست دارد و به آینده آن امیدوار است ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را در پرتو نظام اسلامی و در سایه وحدت، جستجو می کند و در برابر دشمنان این آب و خاک تا آخر و تحت رهبری خردمندانه و بی نظیر، ثابت قدم ایستاده است.

سازمان صداوسیما با بهره مندی از تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری موجود خود کوشید تا ضمن آنکه در تحقق این حماسه ملی نقش آفرینی حرفه ای داشته باشد و بتواند پرده ای از شور و شعور مردم همیشه در صحنه را به صحیح ترین روش ها ثبت و منعکس نماید تا مخاطبان داخلی و خارجی با این حماسه ماندگار که خنثی کننده القائات و همزات شیاطین رسانه ای است، در وسعتی به گستره گیتی آشنا شوند.

ثبت و ضبط تصاویر این حماسه سترگ و انتقال حماسه ملی ایرانیان و خصوصاً نمایش آن در نزد مخاطبان خارجی، با وجود جنگ نرم دشمنان این آب و خاک که رسانه های متعددی در عرصه بین المللی نیز در اختیار دارند، کاری ساده و سهل نیست. پوشش حرفه ای این رویداد که بی تردید بیمه کننده مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی برای سالهاست، ضمن خنثی کردن عملیات روانی دشمنان این آب و خاک نشان داد که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران تا چه حد است و آنان که چنین القاء می کنند که مردم از نظامی که خود در پیروزی (تأسیس) و تکوین آن نقش مهمی داشته اند، دور شده اند ، با حضور پرشور مردم پی بردند که همه استدلالهایشان پوچ و پوشالی است.

علی فهیم دانش - مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور بین الملل سازمان صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها