نام کشور مکزیک همواره تداعی کننده ی غذا های تند و خوشمزه و رنگ و شادی است. اما مکزیک علاوه بر سنت و فرهنگ آن به دلیل جذابیت های طبیعی و سازه های مدرن و سنتی همیشه مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا بوده است. سواحل زیبا و جنگل های گرمسیری، محله های قدیمی و رنگارنگ، غذا های لذیذ همه وهمه مکزیک را به کشوری با توریست زیاد تبدیل کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۸۷

نام کشور مکزیک همواره تداعی کننده ی غذا های تند و خوشمزه و رنگ و شادی است. اما مکزیک علاوه بر سنت و فرهنگ آن به دلیل جذابیت های طبیعی و سازه های مدرن و سنتی همیشه مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا بوده است.

سواحل زیبا و جنگل های گرمسیری، محله های قدیمی و رنگارنگ، غذا های لذیذ همه وهمه مکزیک را به کشوری با توریست زیاد تبدیل کرده است. در ادامه به معرفی مهمترین جاذبه های گردشگری مکزیک می پردازیم:

جاذبه های گردشگری مکزیک

مکزیکوسیتی، مکزیک

1) مکزیکوسیتی

مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک است. خود اینشهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که همه ساله مسافران زیادی ازآن بازدید می کنند. منطقه ی باستانی تپوزتلان در شمال مکزیکوسیتی، منطقه ی پوئبلا در غرب مکزیکوسیتی، منطقه ی کوئیناواکا در جنوب مکزیکوسیتی که به شهر رایحه ی بهاری معروف است و دارای چشمه های آبگرم، رودخانه ها وطبیعت زیبا است، منطقه ی تاریخی تئوتیئواکان در شمال شرقی مکزیکوسیتی و بسیاری از مناطق دیگر همگی از جاذبه های گردشگری مکزیک هستند. مکزیکوسیتی شهر بسیار زیبایی است که باشرکت در تور مکزیک ریسمون، تمام جاذبه های این شهر را میتوانید ببینید.

 

 

جاذبه های گردشگری مکزیک

2) خط ساحلی پورتوبلاندرا

پورتو بالاندرا، منطقه‌ی ساحلی که با کوه‌های قرمز و هشت ساحل و تالاب فیروزه‌ای احاطه شده‌است.آب‌ شفاف و زلال این تالاب امکان غواصی و کشف دنیای زیر آب را برای شما فراهم می کند واین تالاب شمارا به برای شنا و حمام آفتاب روی شن‌های سفید نرم آن دعوت می کند. باوجود امکانات متوسط این منطقه حفاظت از آن به خوبی انجام می شود و برای گذراندن یک روز خوب در مکزیک مناسب است.

 

جاذبه های گردشگری مکزیک

 

3)سینوتی

سینوتی نام یک گودال آب درمنطقه چیچن ایتزا است که دارای فرهنگ و تمدنی بسیار کهن می باشد . سینوتی در دوران مایا یکی از مکان های مقدس بوده است که افراد وسایل گران بها و گاهی حیوانات و انسان ها را به عنوان قربانی به درون این چاله می انداختند تا تقدیم به خدای خود کنند.امروزه این گودال از جاذبه های گردشگری مکزیک به شمار می رود و گردشگران می توانند در آن شنا کنند.

 

جاذبه های گردشگری مکزیک

 

4)ال کاستیلو

این معبد نیز بازمانده ی دوران مایاست که معماری منحصر به فردی دارد . این معبد دارای سی صد و شصت و پنج عدد پله می باشد که هر پله نماد یک از روز های سال است . به دلیل محاسبات دقیق نجومی که در ساخت این معبد به کار گرفته شده است و معماری خاص آن در دو روز خاص در سال سایه خورشید شبیه سایه ی یک مار بزرگ روی معبد می افتد. با شرکت در تور خارجی آژانس ریسمون تمام جاذبه ها به راحتی قابل دیدن هستنید. این معبد به خصوص در این دو روز از سال همواره از جاذبه های توریستی مکزیک بوده است.

5) موزه زیر آب کانکون

موزه زیبای کانکون یکی از زیبا ترین و متفاوت ترین موزه های جهانی است که گردشگران زیادی را برای بازدید به مکزیک می کشاند. جیسون تیلور هنرمندی است که با استفاده از موادی که در نهایت به صخره های دریایی تبدیل می شوند توانسته است مجسمه هایی شبیه به انسان بسازد و آن را کف دریا نصب کند. شما می توانید در سفر دریایی خود با قایق های کف شیشه ای و یا غواصی در این آب ها از این موزه ی منحصر به فرد دیدن کنید.

6) لاس پوزاس

پارک زیبای لاس پوزاس که شبیه خرابه‌ های باستانی به نظر می‌رسد توسط ادوارد جیمز درجنگل بارانی مکزیک طراحی و ساخته شده است. مجسمه‌های سورئال این پارک باعث شده اند که شبیه خرابه‌های یک عمارت به نظر برسد و تلفیق آن با طبیعت زیبای منطقه منظره ای بسیار دیدنی ایجاد کرده است.

جاذبه های گردشگری مکزیک

7) صحرای باخا

در صحرای باخای کالیفرنیا شما شاهد پدیده‌ی منحصربه‌ فرد ی هستید که ناشی از جریان رودخانه‌های کویری هستند. این رودخانه ها از تالاب سان ایگناسیو جریان می‌یابند و ساختارهایی را شکل می‌دهند که اگر شما از بالا به آن نگاه کنید شبیه درخت‌های غول‌پیکر به نظر می‌رسند. این منظره از زیبا ترین مناظر مورد توجه گردشگران مکزیک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها