تعمیرات لوازم خانگی از جمله مشاغلی است که امروزه از بازار کار خوبی برخوردار است و افراد می توانند با فراگیری آن از طریق شرکت در دوره های آموزشی در آموزشگاهی معتبر به راحتی جذب بازار کار شوند و درآمدزایی داشته باشند. در ادامه به بررسی بازار کار، روش های کسب درآمد و معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی می پردازیم، با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۷۴

معرفی بازار کار تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی، یکی از حرفه هایی است که به دلیل حجم بالای استفاده از لوازم خانگی و تنوع بالای آن از بازار کار خوبی برخوردار است. همانطور که می دانید یک خانه پر از لوازم برقی و الکترونیکی مختلف است و با وجود بیش از 22 میلیون واحد مسکونی و یا به عبارت بهتر 22 میلیون خانوار در کشور، می توان گفت که بازار کار تعمیر لوازم خانگی بسیار مستعد و آینده دار است.

در چنین شرایطی افراد متخصص و آموزش دیده در رابطه با تعمیر لوازم خانگی به خوبی به این نیاز پاسخ داده و می توانند کسب درآمد داشته باشند. برای آنکه متخصص تعمیرات لوازم خانگی شوید راه سختی پیش رو نیست. تنها کافیست دوره تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید.

چگونه در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی موفق شویم؟

شاید مهم ترین عامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی دانش و مهارت باشد و لازمه آن شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاهی معتبر است.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که تعداد زیادی از آموزشگاه های سراسر ایران آن را برگزار می کنند و در پایان دوره به دانش پذیران خود مدرکی اعطا می کنند. در واقع برای داشتن آینده ای بهتر داشتن مدرک کافی نیست و فرد باید بتواند پس از اتمام دوره آموزشی تعمیر لوازم خانگی بر تعمیر انواع لوازم خانگی مسلط باشد، و زمینه را برای رشد و موفقیت خود فراهم کند.

به همین دلیل باید برای گذراندن دوره تعمیرات لوازم خانگی به مراکز و آموزشگاه هایی مراجعه شود که به دانش پذیران خود در طول دوره بهترین آموزش های لازم را ارائه داده، و مدرک اعطایی آنها نیز از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

آموزشگاه فنون یکی از بهترین و تخصصی ترین آموزشگاه های تعمیرات لوازم خانگی در ایران است که این دوره را به صورت کاملا عملی و حرفه ای برگزار می کند. بنابراین توصیه می کنیم در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید.

بازار کار عالی تعمیرات لوازم خانگی و دیگر مشاغل فنی و نحوه درآمدزایی

در دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی فنون برق چه مطالبی آموزش داده می شود؟

در این دوره آموزشی تمامی مباحث مربوط به تعمیر انواع لوازم خانگی مانند: آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر انواع یخچال ساید، فریزر و معمولی، تعمیرات جارو برقی، تعمیرات ماکروفر، تعمیرات غذاساز، تعمیرات چرخ گوشت، تعمیرات مخلوط کن، تعمیرات آبمیوه گیری، تعمیرات پلوپز، تعمیرات سرخ کن، تعمیرات سشوار، تعمیرات خردکن به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص آموزش داده می شود.

علاوه بر مطالب فوق آموزش عیب یابی و تعمیر برد الکترونیکی انواع لوازم خانگی شامل آموزش تعمیر برد ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال، پکیج دیواری، کولر گازی و غیره از جمله مطالب آموزشی دوره تعمیر لوازم خانگی است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی دوره های تخصصی دیگری را برای علاقه مندان به فعالیت در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید. در زیر به صورت خلاصه به معرفی دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنون برق می پردازیم.

دوره آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنون برق

آموزش تعمیرات موبایل از دیگر رشته های پرطرفدار فنی در آموزشگاه فنون برق است که به صورت کاملا تخصصی و عملی برگزار می گردد. در این دوره آموزشی کارآموزان به صورت کاملا عملی و زیر نظر استاد باتجربه و متخصص آموزش تعمیرات سخت افرازی و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را فرا می گیرند. آموزش تعویض ال سی دی موبایل، رفع مشکل کار نکردن تاچ گوشی، آموزش تعویض هارد موبایل، رفع خرابی باتری موبایل، آموزش تعمیر آنتن گوشی موبایل، آموزش تعمیر مشکل ارسال صدا موبایل، آموزش طریق فلش کردن گوشی موبایل و غیره از جمله سرفصل های آموزش در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه تعمیرات موبایل فنون برق است.

بازار کار عالی تعمیرات لوازم خانگی و دیگر مشاغل فنی و نحوه درآمدزایی

آموزشگاه فنون برق پس از پایان این دوره آموزشی همراه کارآموزان بوده و با ارائه مشاوره های مناسب برای ورود و موفقیت در بازار کار و ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای، تضمین می کند که کارآموزان پس از پایان دوره آموزشی قادر به عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خواهند بود و به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و به کسب درآمد بپردازند.

دوره تخصصی آموزش پی ال سی

آموزش پی ال سی نیز یکی از دوره هایی پرطرفدار این آموزشگاه است که افراد می توانند با فراگیری آن به راحتی جذب بازار در مراکز تولیدی و صنعتی شوند و از درآمد بالایی برخوردار شوند.

پی ال سی یک رایانه دیجیتال است که وظیفه کنترل تمامی فرایندها را بر عهده دارد با توجه به نقش مهم plc در کنترل فرایندها، این سیستم در بخش صنعتی و تولیدی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد زیرا بروز مشکل در آن باعث از کار افتادن خط تولید در کارخانه شده و خسارات بسیاری را به همراه می آورد. به همین علت مدیران کارخانه برای متخصصان plc ارزش بالایی قائل بوده و plcman ها از درآمد خوبی برخوردار هستند.

بنابراین با توجه به اهمیت پی ال سی در صنعت و بازار کار پردرآمد آن، موضوع آموزش پی ال سی را جدی بگیرید. با شرکت در دوره پی ال سی می توانید آینده شغلی خود را تا حدود بسیاری تضمین کنید. دوره آموزشی پی ال سی (plc) یک دوره کاملا تخصصی است که مراکز برگزاری آن باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه آن را برگزار نمایند. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های آموزش پی ال سی است که برای آموزش می توانید به آن مراجعه کنید.

آموزش پی ال سی دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی پی ال سی به زبان STL ,LAD , FBD، معرفی و تحلیل فانکشن ها، آشنایی با ابزار گرافیکی METER، BARGRAPH ، PIPE ، SLIDER و غیره بخشی از مطالب آموزشی در دوره آموزشی plc آموزشگاه فنون برق می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه و بهره مندی از تخفیف های ویژه فنون برق می توانند به سایت فنون برق به آدرس www.fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره 021۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها