کد خبر: ۱۲۶۰۴۶۸

سفر به جزیره کیش و خرید بلیط هواپیما کیش یکی از تفریحات محبوب بین گردشگران ایرانی است. جزیره زیبای کیش با جاذبه های گردشگری متنوع، تفریحات گوناگونی که دارد و طبیعت آفتابی و مطبوعش، جایی دلپذیر برای گذراندن تعطیلات است. اما کیش، به عنوان جزیره ای که در میان آب های خلیج فارس قرار گرفته است و یکی از جنوبی ترین نقاط مسکونی ایران به شمار می رود، فاصله زیادی از بیشتر نقاط ایران دارد. برای همین روش ها و مسیرهای سفر به کیش به گونه ای که سریع، بهینه و مقرون به صرفه باشد، یکی از نکاتی است که گردشگران و علاقه مندان سفر به کیش، مایل به دانستن آن هستند. خرید بلیط هواپیما، سفر ترکیبی زمینی با کشتی و گزینه های دیگر، از جمله این روش ها هستند.

جذابیت های جزیره کیش برای گردشگران

انواع روش های سفر و خرید بلیط هواپیما کیش

جزیره کیش برای همه گردشگرانی که به آن سفر می کنند زمینه های تفریح و سرگرمی بسیاری در اختیار دارد. کیش به عنوان یک جزیره، با سواحل گسترده و آفتابی خود، میزبان کسانی است که می خواهند از ساحلی گرم و آفتابگیر لذت ببرند. تفریحات آبی متنوعی مانند قایق سواری، شنا، غواصی و ورزش های آبی دیگر هم در این سواحل در دسترس شما هستند. دیگر جذابیت جزیره کیش، مراکز خرید لوکس آن هستند که برندهای مختلف جهانی را می توانید در آنها پیدا کنید. علاوه بر همه اینها، کیش از اقامتگاه های باستانی و تاریخی در ایران به شمار می رود و آثار تاریخی کهنی همچون شهر باستانی کاریز و شهر تاریخی حریره در آن قرار دارند.

سفر ترکیبی زمینی-آبی به کیش

اگر از جاده نوردی لذت می برید یا سفر آرام و ایمن با قطار را دوست دارید، سفر زمینی به کیش گزینه مناسبی برای شماست. در این روش سفر شما باید خود را به استان هرمزگان و شهر بندرعباس یا شهر بندر لنگه، بندر آفتاب یا بندر چارک برسانید. از این شهرها، شناورها و کشتی هایی در صورت آرام بودن دریا، شما را به جزیره کیش می برند. یک مسیر ریلی از شمال به جنوب و از تهران تا بندرعباس وجود دارد و می تواند جایگزین سفر با خودرو شود. از بندرعباس تا جزیره کیش را هم می توانید با شناور طی کنید.

سفر با خرید بلیط هواپیما کیش

معمولا مسیر طولانی و سرعت کم در روش های زمینی مانند سفر با قطار، اتوبوس یا خودرو تا هرمزگان، خسته کننده است و برای همه مناسب نیست. به همین دلیل خیلی از گردشگران گزینه سریعتر یعنی سفر با هواپیما را انتخاب می کنند. در این صورت باید بلیط هواپیما کیش را از طریق سایت های معتبر یا آژانس های مسافرتی به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید. اما اگر بخواهید قیمت کمتر و ارزانتری را پیدا کنید، باید به دنبال بلیط لحظه آخری کیش باشید. سفر هوایی به کیش از تهران کمی بیش از ۱ ساعت به طول می کشد. البته اگر شهر شما به جزیره کیش نزدیکتر باشد، طول پرواز به کیش برای شما کوتاهتر خواهد بود.

برنامه سفر کیش

انواع روش های سفر و خرید بلیط هواپیما کیش

 

اما رفتن به کیش، تنها بخش اول سفر به این جزیره زیبا است. وقتی به کیش رسیدید، صرف نظر از اینکه با هواپیما به کیش رفته باشید یا با تور کیش یا هر وسیله دیگری، باید در کمترین زمان، از جاهای دیدنی و توریستی کیش به بهترین شکل ممکن بازدید کنید. پس قبل از سفر حتما مطابق با علایق و سلیقه خودتان و اینکه به تنهایی یا با خانواده یا دوستان سفر می کنید، یک برنامه سفر طراحی کنید. اما اگر برای طراحی برنامه سفر کیش ، فرصت کافی ندارید، می توانید از برنامه سفر چهار روزه به کیش که وبلاگ سفرمارکت آن را آماده کرده است استفاده کنید.

چگونه بلیط ارزان کیش را تهیه کنیم؟

اگر تصمیم به سفر به جزیره کیش چه با خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور کیش گرفته اید، احتمالا متوجه شده اید که قیمت های هر کدام از سایت ها و آژانس های مسافرتی خیلی با هم تفاوت دارند و این تنوع قیمتی موجب سردرگمی شما می شود. اما نگران نباشید چون سفرمارکت یک ابزار جدید برای جستجو و خرید بلیط هواپیما و تور است که این مشکل را حل کرده است. سفرمارکت یک بازار مجازی است که آژانس ها و سایت های فروش معتبر و موفق در آن خدمات گوناگون سفر را عرضه می کنند. پس برای اینکه بلیط هواپیما ارزان کیش را بخرید، دیگر لازم نیست بین صدها سایت مختلف بگردید. چون با تعیین مبدا، مقصد و تاریخ سفر، سفرمارکت همه بلیط های هواپیما مانند بلیط هواپیما لحظه آخری کیش  ( https://safarmarket.com/flights/kish ) و غیره را به شما نمایش می دهد و می توانید ارزان ترین و بهترین پرواز کیش را انتخاب و خریداری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها