استقلال و شهرخودرو فردا در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان عربستان سعودی و ازبکستان می روند.
کد خبر: ۱۲۶۰۲۱۵

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال در بازی قبلی خود با الشرطه عراق یک بر یک مساوی کرد. این تیم حالا باید به مصاف الاهلی عربستان برود، تیمی بحران زده که می خواهد سرمربی خود را اخراج کند. این تیم در آخرین مسابقه خود در لیگ عربستان مقابل الوحده دو بر صفر باخت.

الاهلی با اینکه پرستاره است اما به مرحله بحران رسیده. در سوی دیگر استقلال با مصدومیت دو ستاره بزرگ خود یعنی قائدی و دیاباته وضعیتی بحرانی را تجربه می کند. عارف غلامی و سیاوش یزدانی هم غایب هستند.

در گروه A هیچ کدام از تیم‌ها در هفته اول پیروز نشدند و دو تساوی یک بر یک رقم خورد و اکنون استقلال برای اینکه کارش به روزهای آخر برای صعود نکشد باید از حریف بحران زده اش سه امتیاز بگیرد.

استقلال در شرایطی مقابل تیم الاهلی بازی می کند که از لحاظ حاشیه نیز دچار مشکلاتی شده است. فرهاد مجیدی هنوز از مدیریت باشگاه گله مند است و سعید رمضانی سرپرست تیم هم قهر کرده است. از سویی سیدحسین حسینی دروازه بان این تیم وارد یک جنگ فرسایشی اینستاگرامی با مهدی رحمتی دروازه بان شهرخودرو بر سر مسائل گذشته شده است.

الاهلی در رده سوم جدول لیگ عربستان است و استقلال روی پله چهارم لیگ برتر ایران ایستاده در حالیکه یک بازی معوقه هم دارد. آبی‌پوشان ساعت 19 به وقت ایران مقابل این تیم عربستانی صف آرایی خواهند کرد.

 

پاختاکور - شهرخودرو؛ اولین امتیاز آسیایی

نماینده مشهد هم که به دنبال نخستین برد آسیایی خود است در گروه سختی قرار گرفته. این تیم بازی قبلی خود به الهلال عربستان را دو بر صفر باخته است. تیم بی تجربه شهرخودرو باید مقابل پاختاکوری قرار بگیرد که چندین و چند دوره در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است.

شهر خودرو اگر می‌خواهد امیدهایش را برای صعود از گروه حفظ کند نباید در ازبکستان بازنده شود.

امتیاز گرفتن شهر خودرو از پاختاکور غیر ممکن نیست و شهر خودرو ایران می‌تواند حداقل اولین امتیاز آسیایی خود را دشت کند.


لیگ قهرمانان آسیا - گروه A
17:30 الشرطه عراق - الوحده امارات
19:00 الاهلی عربستان - استقلال

لیگ قهرمانان آسیا - گروه B
14:30 پاختاکور - شهر خودرو
17:00 شباب الاهلی امارات - الهلال عربستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها