رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای بارش برف در اواخر وقت روز جمعه و شنبه در محورهای شمالی کشور، به همه رانندگانی که در این روزها قصد تردد در محورهای شمالی دارند تاکید کرد حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۶۰۱۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در استان آذربایجان شرقی محورهای اردبیل - خلخال و اردبیل - سراب شاهد بارش برف هستیم. همچنین در محور کرج - چالوس نیز شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: در اغلب محورهای استان گیلان بارش باران داریم و در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ویژه زنجان - طارم تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: در محدوده پل مهاجران در محور اراک - بروجرد به دلیل واژگونی یک دستگاه تریلی شاهد ایجاد ترافیک نیمه سنگین هستیم که خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح محورهای مسدود کشور نیز گفت: محور ایرانخواه - تکاب در استان کردستان، هرمزگان - جاسک - بشاگرد و مظفرآباد کرمان جنوب مسدود است. همچنین محور تبریز - زنجان به علت کولاک شدید مسدود است که تلاش برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد و امیدواریم تا ساعاتی دیگر این مسیر بازگشایی شود.

وی افزود: محورهای مهاباد - بوکان در استان آذربایجان غربی و مراغه - هشرود در استان آذربایجان شرقی نیز مسدود هستند.

وی خطاب به همه رانندگان تاکید کرد: برای تردد در مسیرهای مواصلاتی کشور حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر وقت امروز و فردا در استان‌های شمالی و شمال غربی شاهد بارش برف هستیم؛ لذا برای تردد در این مسیرها رانندگان حتما باید زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها