مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت:

هیچ موردی از «کرونا» در کشور مشاهده نشده است

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تأکید کرد: تاکنون هیچ موردی از ورود ویروس کرونا در کشور مشاهده نشده است.
کد خبر: ۱۲۶۰۰۸۱

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، کیانوش جهانپور درباره شایع ورود ویروس کرونا به کشور، اظهار داشت:‌ تاکنون هیچ موردی در خصوص ورود ویروس کرونا به کشور مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: 56 مسافر که از ووهان چین به کشور بازگشتند در قرنطینه هستند و آزمایش نخستین همه این افراد منفی بوده و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بین‌المللی در قرنطینه خواهند بود و حال عمومی آنها خوب است و هیچ علامتی در خصوص ویروس کرونا ندارند.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات پیشگیرانه وزارت بهداشت در جلوگیری از ورود ویروس کرونا به کشور، خاطرنشان کرد: همه مسافرانی که از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی وارد کشور می‌شوند، مورد کنترل قرار می‌گیرند؛ ضمن اینکه اسکنرهایی در 36 مرکز در مرزهای هوایی، زمینی و دریایی نصب شده و افراد مورد کنترل قرار می‌گیرند.

جهانپور درباره اینکه چرا «تعداد جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا در جهان در حال افزایش است؟»، بیان داشت: ابعاد این بیماری کاملاً شناخته شده نیست و ممکن است افرادی که مبتلا شده و وارد هفته دوم و سوم دوره ابتلا می‌شوند، این افراد دچار مرگ شده و این موضوع در هفته دوم و سوم مشاهده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها