مرد محیط بان که در رودخانه عمیق پر از مار گرفتار شده بود با صحنه باورنکردنی پیشنهاد کمک از سوی یک اورانگوتان مواجه شد.
کد خبر: ۱۲۴۶۹۷۷
کمک اورانگوتان به محیط بان! (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که به تازگی منتشر شده است شگفتی باونکردنی ای از جهان حیات وحش را نشان می دهد.

مرد محیط بانی که در رودخانه عمیق پر از مار در جزیره بورنئو گرفتار شده بود با صحنه عجیب پیشنهاد کمک از سوی یک اورانگوتان مواجه شد.

در یکی از این تصاویر منتشر شده این جانور در حالی که به جلو خم شده و دست خود را برای کمک رساندن به سوی مرد محیط بان دراز کرده دیده می شود.

این تصاویر توسط ناحیه جنگلبانی بورنئو، محلی که گونه های در معرض خطر انقراض این جانور نگهداری می شوند تهیه و منتشر شده است.

آنیل پراب هاکار که یک عکاس آماتور اهل اندونزی است با دوستانش در حال گشت و گذار در این پارک حیات وحش بودند که با این صحنه باورنکردنی روبرو شدند.

آنیل بعد متوجه شد مردی که در بخش عمیق رودخانه گرفتار شده بود یکی از پرسنل بنیاد حفاظت از اورانگوتان ها، یک سازمان غیرانتفاعی با هدف محافظت از گونه های در معرض خطر است.

ظاهرا این مرد که تا قسمت سینه در داخل آب رودخانه قرار داشت در حال جمع آوری مارهای سمی برای حفظ جان اورانگوتان ها بود که با دوستش ( اورانگوتان) روبرو شد.

بنا به گفته آنیل این مامور محیط بانی در پایان از گرفتن دست این جانور به دلیل غیراهلی بودن آن خودداری کرد.

گفتنی است؛ سازمان حفاظت از اورانگوتان ها، سازمانی است که در سال 1991 در اندونزی برای محافظت از این جانور در معرض خطر انقراض تاسیس شده است. این سازمان بیش از 400 پرسنل دارد که وظیفه حفاظت از 650 اورانگوتان را بر عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها