فیلم «غلامرضا تختی» بر اساس ژانر بیوگرافی (زندگینامه) تولید شده است که در ایران ژانری ناب است که افراد زیادی سمت تولید آن نرفته اند.
کد خبر: ۱۲۴۵۹۴۴
تماشای رایگان فیلم غلامرضا تختی در سایت فیلم گردی

ویژگی این ژانر پرداختن به یک شخص واقعی از دیدی داستانیست که بیننده را با واقعیت های زندگی آن فرد آشنا کرده و در عین حال روایتی جذاب را ارائه می دهد تا بیننده را تا آخر کار با داستان همراه کند.

در فیلم تختی ساخته بهرام توکلی شاهد ساخت فیلمی درباره یکی از محبوب ترین ورزشکاران تاریخ ایران هستیم.

ورزشکاری که نقاط ابهام برانگیز درباره مرگ او تا به امروز حل نشده باقی مانده و فرضیه ها درباره مرگ او کماکان بی پاسخ مانده اند.

تختی، با همه قهرمانی‌ها و پهلوانی‌هایش، روزهای آخر عمر را، در تنهایی، دور از کشتی و به دور از مردم سپری کرد و مرگش با همه راز و رمزهایش شد زخمی بر سینه همه ایرانیان؛ چه آن‌ها که با او زندگی کرده بودند و او را می‌شناختند و چه نسلی که هیچ‌گاه او را روی تشک کشتی ندید، نسلی که فقط شنیده هنگام زلزله بوئین‌زهرا، یک‌تنه در خیابان‌ها راه افتاد و کمک جمع کرد، نسلی که بیشتر از یک قهرمان، تختی را به‌عنوان یک پهلوان می‌شناسد.

عوامل فیلم:

کارگردان: بهرام توکلی. نویسنده: بهرام توکلی، سعید ملکان.تهیه‌کننده: سعید ملکان. بازیگرها: علیرضا گودرزی، شاهرخ شهبازی، ماهور الوند، ستاره پسیانی، حمیدرضا آذرنگ، مجتبی پیرزاده، پریوش نظریه، معصومه قاسمی‌پور، بانیپال شومون، آتیلا پسیانی، محسن تختی، بهنوش طباطبایی، فرهاد آئیش، امیررضا فرامرزی، دلسا ملکی, محمدولی زادگان

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند فیلم غلامرضا تختی را مشاهده کنند.

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی تا 10 روز، به صورت قانونی و رایگان به آرشیو بهترین فیلم های ایرانی و خارجی دسترسی خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها