درآمد بالا رویای همه ماست. در عصرحاضر که شرایط اقتصادی درآمد بیشتر و گسترش کسب و کار را مشکل کرده شاهد پیشرفت برخی از شرکت ها هستیم.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۷۳
رازهای درآمد بالای برخی شرکت ها از طریق سایت

در این بین به آمار بالای تاثیر وب سایت ها بر کسب و کارهای مختلف نگاهی انداختیم. در کمال تعجب مشاهده شد که برخی از شرکت های حتی بسیار جدید و نوپا توانسته اند به درآمد بالایی از طریق وب سایت برسند و مشتریان زیادی جذب کنند.

طراحی سایت شرکتی از قدیم یکی از دسته های مهم وب سایت ها به شمار می رفته است. اما در این بین وجود ویژگی هایی در وب سایت باعث می شود که بتوانید مشتری بیشتری جذب کنید و درآمد خود را افزایش دهید. ویژگی هایی که بسیاری از شرکت های جدید توانسته بودند با داشتن آنها درآمد خود را تا چندین برابر بیشتر کنند.

جذب مشتری از طریق گرافیک!

سایت را می توان شعبه آنلاینی از یک شرکت دانست. هرچه دکوراسیون این شرکت زیباتر و مدرن تر باشد احتمال جذب مشتری بیشتر است. با استفاده از گرافیک مدرن و جذاب، طراحی سایت حرفه ای تری خواهید داشت. مشتری از کار کردن با چنین مجموعه ای لذت می برد. شرکت های موفقی که در این مورد بررسی شدند اذعان داشتند که هزینه زیادی به صورت مستمر برای طراحی گرافیکی مدرن وب سایت خود می پردازند. رنگ بندی، منوی اصلی، افکت های گرافیکی جذاب، آیکن ها و نماد های یکدست و هماهنگ، فونت خوانا و جذاب، فوتر و عناصر مختلف دیگر از جمله این طراحی ها محسوب می شوند.

طراحی به شیوه های مدرن

نوع طراحی یک وب سایت می تواند میزان ورودی مشتری شما را در آینده تعیین کند. شرکت های بزرگ و حرفه ای معمولا از روش های طراحی سایت اختصاصی برای ایجاد تمایز با سایر رقبا استفاده می کنند. آنها با یک سایت متفاوت از همه نظر، نشان می دهند که نسبت به دیگران متفاوت عمل می کنند. ایجاد خلاقیت در وب سایت از طریق طراحی های گرافیکی، ایجاد قابلیت های خاص و حتی انحصاری باعث می شود که کاربران از این که با سایت شما و مجموعه شما کار می کنند احساس خیلی بهتری داشته باشند.

حضور وب سایت در نتایج جستجو

حضور در نتایج جستجو به خصوص نتایج گوگل بیشترین تاثیر را در فروش و جذب مشتری جدید ایفا می کند. شرکت های حرفه ای معمولا در نتایج مرتبط با کسب و کارشان رتبه های خوبی دارند. هرچه در نتایج بهتری باشید مشتریان بیشتری خواهید داشت. برای این کار باید سئو سایت شرکت خود را به یک متخصص یا شرکت حرفه ای بسپارید. شرکت هایی که موفق به کسب درآمد بالا از طریق سایت شده بودند نیز از یک کارشناس برای آنالیز کلمات کلیدی و افزایش رتبه وب سایت کمک گرفته بودند. در واقع آنها موفقیت بزرگ خود را مدیون تیم سئو می دانستند!

نماد اعتماد الکترونیکی

کاربران با مشاهده نماد اعتماد الکترونیکی در سایت شما متوجه می شوند که یک مجموعه رسمی و معتبر هستید. استفاده از این نماد باعث افزایش مشتری از طریق اعتماد سازی بیشتر می شود. این نماد به خصوص در وب سایت شرکت هایی که در آنها پرداخت آنلاین صورت می گیرد به چشم می خورد. بسیاری از شرکت هایی که در این تحقیق حضور داشتند از نماد اعتماد در سایت خود استفاده کرده بودند. مدیران این شرکت ها عنوان کردند که با درج نماد اعتماد در سایت مشتریان آنها افزایش چشم گیری داشته است. محل قرار دادن نماد اعتماد الکترونیکی نیز مهم است. به طور معمول این نماد را در قسمتی از سایت می گذارند که به راحتی قابل مشاهده باشد. یکی از بهترین محل های سایت برای قرار داردن نماد اعتماد الکترونیکی قسمت فوتر یا پایینی سایت است. در کنار این نماد، نماد های دیگر که می توانند اعتبار و قابل اطمینان بودن سایت شما را به مشتری برسانند یا مجوز های شما می تواند مفید باشد.

چت آنلاین

مدیران بخش فروش بعضی از شرکت ها اذعان داشتند که بسیاری از افراد تمایل دارند که ابتدا از طریق مکالمات آنلاین با آنها به نتیجه برسند. استفاده از قابلیت چت آنلاین در سایت باعث شده بود که بسیاری از کاربران به مشتریان آنها تبدیل شوند. طبق آمار گرفته شده چت آنلاین توانسته بود مشتریان شرکت ها را به طور متوسط تا 30 درصد افزایش دهد. البته سرعت پاسخ گویی کارشناسان به کاربران در سایت نیز یک مورد مهم به شمار می رود. مجموعه های بزرگ از کارشناسان متعددی برای پاسخ گویی آنلاین در سایت استفاده کرده بودند. سرعت پاسخ گویی و صبر و حوصله کارشناسان پاسخگو باعث شده بود که بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند. چت آنلاین به غیر از تاثیر مستقیم آن می تواند روی سئو تاثیر مثبت گذاشته و همچنین برای آمار حضور بازدیدکنندگان در صفحات مفید واقع می شود.

نمایش سایت در موبایل

طبق آمار جهانی که موتورهای جستجو منتشر کردند بیش از 70 درصد بازدیدهای اینترنتی از طریق تلفن های همراه هوشمند انجام می گیرد. این موضوع اهمیت نمایش سایت در موبایل و دستگاه های کوچک را بیشتر نشان می دهد. شرکت های بزرگی که توانسته بودند از طریق سایت مشتریان زیادی جذب کنند سایت های ریسپانسیو یا منعطفی داشتند. سایت آنها به گونه ای طراحی شده بود که در هر دستگاهی نمایش مطلوبی داشته باشد. بسیار قابل توجه است که وب سایت هایی که نمایش بهتری در موبایل داشت توانسته بود مشتریان بیشتری برای کارفرمایانشان جذب کند! البته نمایش سایت در دیگر دستگاه ها مانند تبلت و صفحات نمایش متفاوت نیز اهمیت زیادی دارد. سایت مجموعه های حرفه ای نمایش خوبی در همه این صفحات نمایش دارد.

مشاوره حرفه ای رایگان در مورد کسب و کارهای اینترنتی :

66845528-021

09101651254

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها