آمریکایی‌ها پیام دادند دیگر نزنید!
روایت وزیر خارجه کشورمان از حمله به عین‌الاسد:

آمریکایی‌ها پیام دادند دیگر نزنید!

خطیب موقت نماز جمعه تهران: امروز مردم قهرمان عراق با راهپیمایی عظیم، یوم اللهی را خلق کرد و در کنار ملت‌های مسلمان منطقه فریاد مرگ بر امریکا را سر دادند.
کد خبر: ۱۲۴۵۶۳۱
عملیات ایران قدرت نظامی آمریکا را فرو ریخت

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به حضور گسترده مردم انقلابی و مسلمان تهران در مراسم نماز جمعه هفته گذشته با حضور مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور به یادماندنی خود در این میعادگاه پیوند استوار و محکم خویش را با رهبر انقلاب، آرمان‌های بلند امام و شهدا فریاد زدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه اول نماز جمعه تهران افزود: با دل‌هایی لبریز از شوق و نشاط و قدرت‏ خلق دو یوم الله اقتدار آفرین و دیدگانی اشکبار در تشییع شهدا و جانباختگان سانحه هوایی و برادران و خواهرانی که در حضور غرور آفرین مردم کرمان به لقاءالله پرواز کرده اند در این مراسم نماز جمعه شرکت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در نماز جمعه فراموش ناشدنی هفته گذشته ملت بزرگ ایران و ملت‌های مقاوم دنیای اسلام را با دو خصیصه صبار و شکور یاد کردند‏، تصریح کرد: اشاره به این دو خصیصه حکایت از پیروزی‌ها و موفقت‌های ‏ یوم الله‌های این روزهاست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه دستاورد فهم نعمت‌های الهی شکر و سپاس نعم است تصریح کرد: بدون استقامت و ایستادگی و پایداری انسان نمی‌تواند قله‌های بلند را فتح کند.

ابوترابی فرد با اشاره به حضور میلیونی مردم عراق در راهپیمایی امروز برای ابراز انزجار از حضور امریکا در این کشور افزود: امروز مردم قهرمان عراق با راهپیمایی عظیم، یوم اللهی را خلق کرد و در کنار ملت‌های مسلمان منطقه فریاد مرگ بر امریکا را سر دادند.

وی با اشاره به این که این حرکت عظیم مردمی عراق معنای روشنی از صبر جمعی است، گفت: من تردیدی ندارم اگر کارشناسان سیاسی و نظامی امریکا حوادث بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را تحلیل می‌کردند قطعاً به این اقدام جنایتکارانه دست نمی‌زدند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: شهادت شهید سلیمانی با عملیات افتخار آفرین سبزپوشان قدرت آفرین، ابهت امریکا را در منطقه فرو ریخت.

ابوترابی فرد گفت: این آغازی بر پایان نامشروع حضور امریکا در منطقه بود و راه را برای خلق قدرتی دیگر هموار کرد.

وی با اشاره به این که ستون اصلی سیاست امریکا در منطقه از دیرباز فرو ریخته بود افزود: اکنون هم پیمانان امریکا خود را در منطقه در معرض فروپاشی می‌بینند.

ابوترابی فرد تاکید کرد: ساختار امنیت در منطقه در دستان قدرتمند منطقه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ملت‌های مسلمان منطقه در کنار هم یک جبهه متحد را مقابل زیاده خواهی امریکا تشکیل دادند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به این که مشروعیت حاکمان غرب در منطقه به طور کلی فرو ریخته است، تصریح کرد: اکنون اسلام به یک قدرت تعیین کننده در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به لزوم وحدت ملت‌های مسلمان منطقه برای مقابله با توطئه‌های امریکا گفت: ملت‌های عراق، ایران، یمن، ترکیه، پاکستان، بحرین، عربستان و ملت مسلمان فلسطین باید در کنار هم صبور و شکور باشند.

وی افزود: سردار سلیمانی سه دهه برای خلق صبر جمعی در منطقه وقت گذاشت و او دغدغه آن را داشت که ملت ایران در کنار ملت عراق بایستد و صابر باشد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اقدام تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد گفت: با عملیاتی که انجام شد قدرت نظامی امریکا در منطقه فرو ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد افزود: شعار نه غزه نه لبنان یعنی ما با اقتدار ایران اسلامی سر حرف داریم و عراق منهای ایران کاهش قدرت عراق است و لبنان منهای عراق کاهش اقتدار ملت لبنان است.

وی گفت: امروز اسلام رمز وحدت ملت‌های منطقه است و معنای صبر جمعی ایستادگی در برابر دشمنان است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به این که نقش شهید سلیمانی در امنیت اروپا و قاره آسیا بر صاحب نظران پوشیده نیست، نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه را بسیار ارزشمند و اثرگذار دانست و افزود: باید قدرت نظامی خود را افزایش دهیم چرا که در منطق قرآن، قدرت مرزی نمی‌شناسد و امت اسلامی باید در عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی در مرز قدرت حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به پیشرفت علم و فناوری در عرصه‌های مختلف در کشور پس از پیروزی انقلاب گفت: برتری فناوری نظامی ایران بر مستکبران کار بزرگ فرزندان این ملت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها