باوجود آنکه ایران رسما اعلام کرد که بعد از لغو میزبانی این کشور در لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این رقابت ها انصراف داده است اما سایت عربستانی مدعی شد که این انصراف ایران به صورت رسمی نبوده است.
کد خبر: ۱۲۴۵۵۶۷
ادعای سایت عربی: ایران هیچ درخواست انصرافی به AFC نفرستاد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، کنفدراسیون فوتبال آسیا درحالی که استقلال و شهر خودرو خود را آماده میزبانی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می‌کردند به یکباره اعلام کرد که باشگاه های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا از هیچ تیمی میزبانی کنند.

این تصمیم AFC با اعتراض و مخالفت شدید باشگاه ها و فدراسیون فوتبال ایران همراه شد و حتی مجلس و نمایندگان و وزیر امور خارجه و چند چهره سرشناس سیاسی دیگر هم واکنش نشان دادند و باشگاه‌های ایرانی هم به صراحت اعلام کردند که در این رقابت ها شرکت نخواهند کرد و انصراف می‌دهند.

سایت العاجل عربستان با تیتر " ایران سیاست را وارد ورزش کرده است و یک اتهام های خطرناکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا زد" نوشت: با وجود آنکه فدراسیون فوتبال ایران تهدید کرد که باشگاه های این کشور در صورتی که امتیاز میزبانی لغو شود از حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا انصراف می دهند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که هیچ نامه و یا درخواست رسمی از ایران برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نکرده است.

در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امارات را به عنوان میزبان دو دیدار استقلال با الکویت و شهر خودرو با الرفاع بحرین انتخاب کرده است و به نظر می رسد که باشگاه های ایرانی با وجود تهدیدهای زیاد راهی امارات می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها