رئیس هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

اعزام هواپیمای ترابری ارتش به سیستان و بلوچستان / حضور پر تعداد پرسنل سپاه در مناطق سیل زده

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان در مورد سیل این استان گفت: حدود 13 شهر،از جمله شهرهای چابهار کنارک، قصرقند، نیک شهر، فنوج، دلگان، ایرانشهر ، مهرستان و میرجاوه درگیر سیل هستند.
کد خبر: ۱۲۴۴۸۷۰
اعزام هواپیمای ترابری ارتش به سیستان و بلوچستان / حضور پر تعداد پرسنل سپاه در مناطق سیل زده

رسول راشکی، مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتگو با جام جم آنلاین بیان کرد: 222روستا نیز امداد رسانی شده است اما تعدادی ازمردم روستاها بخصوص در مناطق اطراف چابهار و کنارک و دلگان فنوچ همچنان درگیر سیلاب هستند.

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان همچنین خاطر نشان کرد: از دیروز با مساعد شدن هوا برای پرواز تعداد 2 فروند بالگرد هلال احمر با توان بیشتری درحال امداد رسانی هوایی هستند. همچنین تعدادی از بالگردهای نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران نیز برای پشتیبانی اعزام شده و در حال انجام خدمات امداد هوایی در مناطقی مختلف مانند زرآباد و چابهار و کنارک هستند.

راشکی ادامه داد: برخی مسیرهای زمینی باز شده و در حال تلاش برای بازگشایی سایر مسیرها هستیم. با بازشدن مسیرهای کمک های امدادی سرعت میگیرد و زودتر می توان شرایط را تثبیت کرد.

وی همچنین در مورد اقلام امدادی مورد نیاز گفت : در حال حاضر یک فروند هواپیمای ترابری سنگین ارتش از تهران با حدود 40 تن از اقلام امدادی در حال عزیمت به سمت چابهار است و اقلام خوراکی نیز دریافت شده است اما همچنان نیازبه اقلامی مانند پتو، موکت ،چراغ والور و بسته های غذایی کنسرو شده برای تثبیت شرایط مردم آسیب دیده می باشد.مردم محترم میتوانند این نوع کمک های غیر نقدی را تحویل مراکز هلال احمر دهند.

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: شماره حساب اختصاصی 5263636353 بانک ملت شعبه امام علی زاهدان برای کمک های نقدی مردم به آسیب دیدگان سیل استان سیستان و بلوچستان تعریف شده است. همچنین کد دستوری #54*112* نیز برای کمک رسانی به هموطنانمان در حادثه سیل در دسترس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها