کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از روز شنبه خبر داد و گفت: کیفیت هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۴۴۸۴۱
ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه/کیفیت هوای تهران در وضعیت سالم است

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در مناطق جنوب غرب، غرب و جنوب کشور و همچنین دامنه‌های زاگرس و سواحل دریای خزر ادامه بارش‌ها پیش بینی می‌شود که در مناطق سردسیر بارش به شکل برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا در سواحل دریای خزر و مناطق جنوبی استان هرمزگان و و سیستان و بلوچستان نیز بارش پراکنده خواهیم داشت، افزود: روز پنج شنبه بر روی سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی بارش برف رخ می‌دهد و در استان‌های خراسان شمالی و رضوی نیز بارش پراکنده باران و برف پش بیش شده و انتظار داریم روز جمعه در اکثر مناطق کشور جوی آرام داشته باشیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه سامانه بارشی جدید از شنبه از غرب وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: فعالیت این سامانه به شکل باران و برف خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در جنوب غرب کشور نیز بارش باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد، گفت: پدیده دیگر وزش باد شدید موقتی که طی سه روز آینده در مناطق جنوب شرق، شرق و جنوب کشور داریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز خلیج فارس و فردا دریای عمان مواج خواهد بود، افزود: تهران امروز آسمان صاف تا کمی ابری بوده و غبار محلی خواهد داشت.

رفیعی با بیان اینکه در بعد از ظهر وزش باد در تهران پیش بینی می‌شود، گفت: حداکثر دما ۸ و حداقل دما به یک درجه بالای صفر در مهرآباد می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت شاخص هوای تهران، افزود: شاخص هوای تهران امروز در وضعیت سالم قرار دارد.

رفیعی یادآور شد: ارومیه با دمای منفی ۱۱ درجه سردترین و بندرعباس با دمای ۲۰ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها