معاون وزیر راه گفت: قبل از بهره‌برداری رسمی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال، بهره‌برداری آزمایشی از مسیر خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۲۴۳۸۵۲
5 روز عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال / اخذ عوارض الکترونیکی است

به گزارش جام جم آنلاین، خیرالله خادمی در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت منطقه یک آزادراه تهران شمال و افتتاح این منطقه، اظهار داشت: در این مسیر پیش از افتتاح رسمی، قطعاً یک عبور آزمایشی خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ‌به تازگی جلسه‌ای درباره منطقه یک آزادراه تهران-شمال با وزیر راه و شهرسازی ‌‌داشتیم، مقرر شد ‌جلسه‌ای دیگر در پایان دی‌ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان بنیاد مستضعفان و دیگر اعضا‌ برگزار ‌شود و در آن جلسه مقرر می‌شود ‌که عبور آزمایشی و افتتاح رسمی در چه روزهایی از بهمن‌ماه باشد.

وی بیان کرد: در ‌جلسه پایان دی‌ماه زمان بهره‌برداری رسمی از منطقه یک آزادراه تهران شمال و‌ بهره برداری آزمایشی را مشخص و سپس اعلام می‌کنیم.

خادمی تأکید کرد: ‌قطعاً قبل از بهره‌برداری رسمی، بهره برداری آزمایشی از آزاد‌راه تهران شمال خواهیم داشت که مدت زمان آن ۳ تا ۵ روز خواهد بود تا بدین ترتیب راستی آزمایی شود، مسیر با ترافیک محدود ‌بررسی می‌شود و سپس این منطقه آزادراه، برای افتتاح رسمی آماده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ساختمان عوارضی منطقه یک آزادراه تهران-شمال گفت: ساختمان عوارضی به پایان رسیده است‌ از سوی دیگر فضاهایی که ممکن است در آینده برای نصب تجهیزاتی لازم باشد، در نظر گرفته شده است و برای عبور، مشکلی از نظر عوارضی نداریم‌.

خادمی بیان کرد: از آن منظر که قرار است اخذ عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال به صورت الکترونیکی باشد، بنابراین ساختمان عوارضی نیازمند اتاقک‌های خاص نیست و عبور با سرعت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه فعالیت عمرانی در منطقه یک آزادراه به پایان رسیده است، گفت: فقط‌ کار‌های تمیز‌کاری، تکمیل فضای سبز خط‌کشی و غیره مانده است که در حال انجام است.

بنابراین گزارش طبق اعلام رئیس بنیاد مستضعفان به عنوان شریک دولت در پروژه آزادراه تهران-شمال، منطقه یک آزادراه، دهه فجر امسال به بهر‌ه‌برداری رسمی می‌رسد.

افتتاح 102 کیلومتر مسیر جاده‌ای در استان اردبیل

وی با بیان اینکه امروز بابت افتتاح چندین پروژه در استان اردبیل هستیم، بیان کرد: امروز ۵۱ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید، همچنین تعدادی راه فرعی و روستایی به بهره برداری رسید که جمعا‌ ۱۰۲ کیلومتر مسیر جاده‌ای بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از این ۱۰۲ کیلومتر مسیر جاده‌ای، ۵۱ کیلومتر احداث بزرگراه و باند دوم بود که در محور‌های سرچم به اردبیل، اردبیل به مشکین شهر و ‌اردبیل به سمت گرمی به بهره‌برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها