گفت‌وگو با مهدی قائدی، ستاره این روزهای استقلال

به جای خارجی‌های بی‌کیفیت جوان‌ها را دریابید

مهدی قائدی، مهاجم استقلال یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در فصل جاری بوده است.
کد خبر: ۱۲۴۳۰۲۰
به جای خارجی‌های بی‌کیفیت جوان‌ها را دریابید

درخشش او تعریف و تمجیدها را برانگیخته است. این بازیکن تا پیش از فصل جاری، حواشی زیادی تجربه کرد و مشکلات زیادی برایش به وجود آمد، اما بعد از ازدواج توانست اوج بگیرد و حالا یکی از کلیدی ترین بازیکنان لیگ و استقلال است.

قائدی در پاسخ به این سوال جام‌جم که آیا به فوتبالیست‌ های ایرانی بها داده می‌شود، می‌گوید: «بله، به نظر من همین‌طور است و بها داده می‌شود. خود من هم توصیه‌ام به بچه‌ها این است که بتوانند از حواشی فاصله بگیرند تا بتوانند رشد کنند و خودشان را بیشتر نشان دهند. تغذیه، خواب و استراحت و همین‌طور تمرین خوب بسیار در این راه مفید است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا تو هم موافقی به جای بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به جوان‌ها میدان بدهند، جواب می‌دهد: «من هم موافقم. البته این را بگویم که بازیکنان خارجی خوبی در لیگ برتر داریم که بازی می‌کنند و عملکردشان مشخص است. اما در کل امیدوارم به جوان‌ها فرصت بیشتری داده شود تا بتوانند خودشان را نشان بدهند. بازیکنان جوان هم قدر موقعیت‌ها و فرصت‌ها را بدانند و اجازه ندهند راحت هدر برود.»

آیا قائدی نظری درباره دیگر بازیکنان جوان لیگ برتر دارد؟ او می‌گوید: «نظر خاصی ندارم، ولی آنها می‌توانند از بازیکنانی چون علی دایی، فرهاد مجیدی، علی کریمی و علی پروین الگوبرداری کنند تا ان‌شاءا... بتوانند درخشش خوبی داشته باشند.»

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها