فردی که در بلند‌ترین شب سال به دنیا آمده ویژگی‌هایی دارد که او را از بقیه متمایز می‌کند.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۸۲
آشنایی با خصوصیات متولدین یلدا

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، فردی که در شب یلدا به دنیا می‌آید ویژگی‌های شخصیتی خاصی دارد.

او نه کاملا شبیه آذرماهی‌هاست و نه ویژگی‌های یک دی‌ماهی تمام‌عیار را از خودش نشان می‌دهد. از این رو وقتی با فردی روبه‌رو می‌شوید که متولد شب یلداست درباره ویژگی‌های شخصیتی این فرد باید نکاتی را بدانید تا هنگام معاشرت و نشست و برخاست با او دچار مشکل نشوید.

منظم و با اراده

از یک متولد شب یلدا انتظار می‌رود که منظم و مرتب باشد. شاید این ویژگی را در میان خانم‌هایی که شب یلدا به دنیا آمده‌اند و اتفاقا اسم‌شان هم یلداست به‌طور محسوس‌تری مشاهده کنید.

این افراد با نظم و ترتیب و دقت زیادی که دارند به‌راحتی می‌توانند در مشاغل مختلف مدیر و مسئول شوند و حتی یک کدبانوی دوست‌داشتنی به نظر بیایند.

متولد یلدا می‌تواند در عین حال که مدیر خوبی است، مطیع و فرمانبردار هم باشد. به هر حال در هر جایگاهی که قرار گیرد، نسبت به اعمال و رفتار خودش کاملا مسلط است و زود از کوره درنمی‌رود.

با یلدا ازدواج کنم؟

اگر می‌خواهید با یک یلدایی ازدواج کنید بهتر است بدانید هدف نهایی دختری به نام یلدا تامین زندگی، جلب احترام، کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است. فرقی نمی‌کند خواسته‌های او در پشت میز ریاست یک موسسه تجاری برآورده شود یا در شغل آموزگاری به همین دلیل دلش می‌خواهد که همسرش در هر رشته و کاری که هست، مقام اول را داشته باشد حتی خود او هم اگر شاغل باشد دلش می‌خواهد که در کارش بدرخشد و شاخص باشد. شاید هم از این راه به شهرت برسد. به هر حال قبل از اینکه به خواستگاری یک یلدایی بروید خودتان را از این لحاظ کاملا آماده کنید.

یادتان باشد ستاره بخت و اقبال شما در این است که در روز‌ها و ماه‌های قبل از ازدواج یلدا را کاملا مطمئن کنید که بعد از گفتن بله در خانه‌اش از هر لحاظ اختیار تام دارد و شما زمام امور خانه را در اختیارش قرار می‌دهید. چنین فردی بعد از ازدواج دوش به دوش شما برای تهیه مخارج خانه تلاش می‌کند و اگر احساس کند قادر به پرداخت هزینه‌های زندگی نیستید، حاضر است چرخ زندگی را در کنار شما بچرخاند و همه تلاش خودش را به کار می‌بندد که زندگی آبرومندانه‌ای داشته باشد.

در خدمت خانواده

متولد آخرین شب پاییز به خانواده‌اش وفادار است و در هر شرایطی اولویت اول او اعضای خانواده‌اش هستند. اگر احساس کند که پدر یا مادرش بیمار شده و نیاز به پرستاری دارند بی‌درنگ خودش را به آن‌ها می‌رساند.

این فرد بدون اعتراضی بار و مشکلات خانواده‌اش را بر دوش می‌کشد و طاقت دیدن مشکلات آن‌ها را ندارد.

شاید این ویژگی از نظر همسر یک یلدایی چندان خوشایند نباشد، اما وقتی که می‌پذیرید با این فرد ازدواج کنید، باید وابستگی‌های او به خانواده‌اش را درک کنید و انتظار نداشته باشید که هر روز و هر شب وقتش را فقط با شما بگذراند.

در جست‌وجوی زیبایی

چندان عجیب نیست که متولد شب یلدا را در سالن‌های زیبایی و مراکز مراقبت از پوست و مو ببینید، چون این فرد به طرز باورنکردنی به سر و وضع خودش می‌رسد. دلش می‌خواهد چهره‌ای بی‌عیب و نقص داشته باشد و جراحی بینی اولین کاری است که برای زیبایی بیشتر آن را دنبال می‌کند.

ممکن است این فرد وضعیت اقتصادی متوسطی داشته باشد، اما آنچنان به خودش می‌رسد که تصور می‌کنید در یک خانواده ثروتمند متولد شده و از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارد. به قول معروف یک یلدایی صورتش را با سیلی سرخ می‌کند تا همیشه سرخی انار روی گونه‌هایش باشد.

به هر حال این زیبایی‌دوستی یلدایی‌ها گاهی برای‌شان دردسرساز هم می‌شود و شاید جنبه وسواس‌گونه پیدا کند، اما اگر یک یلدایی بتواند احساساتش را به خوبی مدیریت کند، در زندگی خانوادگی و اجتماعی موفق می‌شود ظو افراد زیادی را به سمت خودش جذب می‌کند.

خوش‌اشتها

نمی‌توانید از متولد شب یلدا بخواهید که کم بخورد یا از غذا‌های خوشمزه فاصله بگیرد. ذائقه این فرد درست مانند خوراکی‌های مختلف شب یلدا متنوع است؛ به غذا‌های خاص و خوب علاقه دارد و حتی وقتی به سفر می‌رود، بهترین رستوران‌ها را انتخاب می‌کند. از این رو ممکن است گاهی اوقات ولخرج به نظر برسد. با این وجود این قابلیت را دارد که پول‌هایش را مدیریت کند و در عین حال زندگی به ظاهر کاملی داشته باشد.

اجتماعی و آداب‌دان

انزواطلبی در خون متولد یلدا نیست. او را فردی سرزنده و اجتماعی می‌بینید که دلش می‌خواهد هرازچندگاهی مانند شب یلدا تمام اقوام و فامیل را به خانه‌اش دعوت کند، چون از مهمان‌نوازی لذت می‌برد. با چهره‌ای گشاده و لبخندی پررنگ حتی از مهمان ناخوانده هم پذیرایی می‌کند و دلش می‌خواهد رفت و آمد‌های زیادی داشته باشد.

سرشار از احساسات

در مواجهه با فرد متولد شب یلدا شاید به این باور برسید که مانند فصل زمستان سرد و بی‌روح است و احساسات زیادی در او موج نمی‌زند که این طرز فکر اشتباه است.

شاید در ظاهر متولد یلدا را ساکت ببینید. اما این فرد در باطن احساساتی است و گاهی اوقات منطق زندگی را در تلاطم احساسات زودگذر به باد فراموشی می‌سپارد.

با این وجود گفته می‌شود که یلدایی‌ها خلق و خوی پایداری ندارند و ممکن است در نشست و برخاست با آن‌ها به این نتیجه برسید که گاهی اوقات تلخی می‌کنند و بعضی وقت‌ها شاد و خوشحال هستند. به هر حال به خلق و خوی زودگذرشان اعتماد نکنید و برای شناخت آن‌ها بیشتر وقت بگذارید.

بهترین هدیه برای یلدا

بهترین هدیه‌ای که می‌توانید برای متولد یلدا در نظر بگیرید یک کتاب شعر است. هرقدر این کتاب شاعرانه‌تر باشد بیشتر خوشش می‌آید.

با این وجود فکر نکنید یک یلدایی طبعی کاملا شاعرانه دارد. او برخلاف اینکه با خواندن شعر‌های عاشقانه به وجد می‌آید، میل و رغبت چندانی برای ابراز احساسات رمانتیک ندارد.

پس توقع شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا را نداشته باشید. این ویژگی در میان مردان متولد شب یلدا بیشتر دیده می‌شود و این افراد احساسات را در دل‌شان نگه می‌دارند.

زبان تند و تیز

هنگام معاشرت با یک متولد شب یلدا مراقب حرف‌های‌تان باشید و آتش عصبانیت را در وجود او شعله‌ور نکنید، چون این فرد در شرایط عصبانیت جملاتی را بر زبان می‌آورد که شاید مو به اندام شما راست شود. البته منظور واقعی او چیزی نیست که بر زبان می‌آورد و ممکن است به سرعت مکالمه بین شما و خودش را فراموش کند. اهل انتقام‌جویی نیست و کینه‌توزی در بین ویژگی‌های شخصیتی او جایی ندارد. به هر حال محتاط باشید.

ترس از آینده

باید به او بگویید که بیشتر در زمان حال زندگی کند، چون متولد یلدا بیشتر به آینده چشم دوخته و نگران است که چه بر سرش می‌آید.

این نگرانی‌ها گاهی اوقات برای خودش و اطرافیان آزاردهنده می‌شود. پس او را از ابر خیالات پایین بیاورید و کاری کنید که واقعیت‌های زمان حال را بپذیرد. شاید هم بهتر باشد توقعاتش را کمتر کند تا دغدغه‌های مهم زندگی‌اش به پرواز درآیند و فراغ بال بیشتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها