سرمربی ایتالیایی از عملکرد اخیر باشگاه استقلال ابراز ناخشنودی کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۸۴
استراماچونی: آماده پرواز به ایران بودم که ناگهان بحث چک را مطرح کردند/ هنوز منتظرم!

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، آندره‌آ استراماچونی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیتش با باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه وکیل‌های من آنچه که ما از ابتدا هم می‌دانستیم را تایید کردند که به دلیل قوانین اروپا که طبیعتا در ایتالیا هم جریان دارد من قادر به نقد کردن چک نیستم. تا حدی شگفت‌زده شدم از اینکه باشگاه در مرحله آخر مواردی را که با وکلایم توافق کردیم را تغییر داد و ترجیح داد که من چک را به شکل متفاوتی دریافت کنم. صبح دوشنبه آنها این راه پرداخت را پیشنهاد کردند اما متاسفانه نمی توانم این چک را نقد کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با شرایط موجود او طلبش را از باشگاه استقلال دریافت نکرده و امشب (سه‌شنبه) به تهران نخواهد آمد؟ عنوان کرد: قبل از هر چیز من پذیرفتم این گفت‌وگو را داشته باشم برای اینکه حقیقت را برای هواداران روشن کنم. واقعا ناراحت هستم از اینکه به خاطر مشکلات قراردادم 10 روز پیش فسخ کردم. مشکلاتی که در پرداخت پول وجود دارد. این مرا غمگین می‌کند چرا که ما در صدر جدول بودیم و من عاشق طرفداران و تیم و بازیکنانم هستم اما متاسفانه قوانینی وجود دارد و چیزی که ما خواستیم با چیزی که باشگاه پیشنهاد کرد، متفاوت بود. آنها پیشنهاد کردند قرارداد جدیدی امضا کنم. این بود که آنها قادر خواهند بود به طریق مستمر و مطابق با قواعد پرداخت‌های‌شان را انجام دهند.

وی افزود: نمی‌خواهم اظهار نظر کنم چرا که تا اینجا نمی‌توانم حرف‌های آنها را تایید کنم. باید تکذیب کنم که آنها راهی پیدا کرده‌ باشند که مذاکره‌ای انجام شود. هر دو طرف ماجرا می‌خواستیم راه حلی پیدا شود اما این اتفاق رخ نداه است.

سرمربی استقلال در واکنش به خواسته هواداران این تیم برای بازگشت او به ایران و اینکه آیا تلاش‌هایی که باید برای بازگشت او به ایران می‌شد، از سوی باشگاه استقلال صورت گرفته است یا نه؟ عنوان کرد: قبل از هر چیز می‌خواهم هواداران بدانند که من و همکارانم علاقمند به بازگشت به ایران هستیم با قراردادی شبیه قرارداد قبل. هدف‌مان این است که فصل را به پایان برسانیم و با بازیکنانم به بهترین نتایج ممکن برای هواداران برسیم اما از طرف دیگر یک جنبه قانونی وجود دارد که وکلایم روی آن کار می‌کنند. من راضی نیستم از اینکه بعضی اوقات بیانیه و اطلاعات غلطی بیرون بیاید، مثل آنچه که امروز صبح انجام شد. من می خواهم به طرفداران احترام گذاشته شود چرا که آنها قابل احترام هستند. چه با استراماچونی و چه بدون استراماچونی ما بهترین نتیجه را خواهیم گرفت اما به طرفداران استقلال باید احترام گذاشته شود.

استراماچونی درباره اینکه آیا همچنان علاقه‌مند به بازگشت به استقلال است یا نه؟ خاطرنشان کرد: روز گذشته با وکلایم منتظر بودیم و درباره اتفاقات طول هفته و صحبت‌های ما با مدیریت باشگاه صحبت می‌کردیم. قرارداد آماده بود و ما آماده پرواز بودیم اما یک دفعه بحث چک را مطرح کردند که انتظارش را نداشتم. متاسفانه انگار نمی‌دانند که در ایتالیا سخت است که یک شخص حقیقی این راه پرداخت را قبول کند. پس دوباره باید بگویم که بحث مقدار پول نیست ما اشخاص حرفه‌ای در بالاترین سطح هستیم و باید در چارچوب قوانین عمل کنیم. اگر راهی پیدا شود حتما بیشترین تلاش خودمان را خواهیم کرد اما متاسفانه تنها نمی توانیم جلو برویم و به تنهایی این کار را بکنیم. من هنوز منتظرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها