فدراسیون فوتبال به‌زودی از لباس‌های جدید تیم‌ملی ایران رونمایی خواهد کرد. بعد از اتمام همکاری با کی‌روش، برند لباس‌ها عوض شد و فدراسیون باردیگر به سمت آل اشپورت رفت.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۰۵

این برند آلمانی که در گذشته هم تامین‌کننده البسه ایران بود، با کی‌روش مشکلات زیادی داشت. با رفتن او زمینه برای این همکاری دوباره مهیا شد. در بازی‌های گذشته ایران تیم ملی با لباس‌های ایران برند بازی کرد ولی بعضی از بازیکنان در محافل خصوصی می‌گفتند کیفیت آنها بالا نیست.
حالا از داخل فدراسیون خبر رسیده به‌زودی از لباس‌های جدید ایران با طرح‌های تازه، رونمایی خواهد شد. اخیرا مارک ویلموتس سرمربی سابق ایران سفری به آلمان داشت که در این سفر به کارخانه آل‌اشپورت رفت و لباس‌ها را دید و طرح نهایی را انتخاب کرد. در واقع به امضای او تیم ملی پیراهن خود را انتخاب کرد. قرار شد هر زمان لباس‌ها به تولید انبوه رسید فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از آن رونمایی کند. در همین زمینه صادق درودگر رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال می‌گوید: «ببینید لباس‌هایی که الان تیم ملی استفاده می‌کند از لباس‌های قبلی است. به‌زودی مراسم رونمایی از لباس‌های جدید تیم ملی را خواهیم داشت. ما هم دوست داریم ایران با بهترین برندها کار کند ولی وقتی آدیداس حتی به ما لباس نمی‌فروشد نمی‌توانیم برهنه به زمین برویم! برای همین با آل‌اشپورت مذاکره کردیم و توافقات صورت گرفت. بهترین قرارداد را بسته‌ایم و لباس‌ها را هم رایگان دریافت خواهیم کرد.»
درودگر همچنین درباره وضعیت قرارداد ویلموتس و پرداخت دو میلیون یورو به این مربی توسط یک شرکت دولتی توضیح می‌دهد: «شنیدم که گفتند هزینه قرارداد ایشان را شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی یعنی شستا پرداخت کرده است ولی این‌طور نیست. یک شرکت دیگر بوده است.» او اما در ادامه می‌گوید شستا اسپانسر جدید تیم ملی ایران خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها