کد خبر: ۱۲۴۲۵۸۱

#نظارت - شهرداری
صالحی از تهران:
شهرداری منطقه 4 تهران به نهادهای دولتی اجازه ساخت و ساز غیرقانونی می‌دهد. این نهادها به راحتی و بدون هیچ ناظری در ملک‌های خود اقدام به ساخت وساز می‌کنند.

#راه‌اندازی - پل
رضایی از اندیشه:
با وجود اتمام ساخت پل غیرهمسطح در سه‌راهی اندیشه، واقع در جاده مخصوص کرج، اما هنوز این پل راه‌اندازی نشده و همچنان شهروندان باید در ترافیک بمانند. ساخت این پل کمکی به حل ترافیک نکرده است.

#فدراسیون - فوتبال
خادم از تهران:
قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی بلژیکی به مانند قرارداد ترکمنچای، ننگین بود؛ چراکه مبلغ گزافی از جیب بیت‌المال باید در اختیار این مربی قرار گیرد.

#مسکن - ملی
مجتهد از تهران:
از وزارت مسکن وشهرسازی درخواست می‌شود تا قانون نداشتن سند ملکی را برای سندهای کمتر از 50متر هم که از شرایط ثبت‌نام مسکن ملی است، معاف کنند. بسیاری از خانواده‌ها خانه‌ای با متراژ‌های بسیار کوچک دارند؛ اما با توجه به تعداد اعضای خانواده نمی‌توانند در این خانه‌ها زندگی کنند.

#مسکن - ملی
قاسمی از تهران:
با توجه به ساخت مسکن ملی در حومه شهر تهران، آیا وام 160 میلیون تومانی سپرده‌گذاران وام اولی در بانک مسکن که مربوط به مناطق 22گانه شهر تهران است به شهرهای جدید تعلق می‌گیرد؟ لطفا بانک مسکن پاسخگو باشد.

#ادویه - تقلبی
وکیلی از تهران:
فروش ادویه‌های تقلبی و بی‌کیفیت که باعث آسیب به سلامتی شهروندان می‌شود بسیار زیاد شده است. وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باید جلوی این تخلفات را بگیرد.

#تورم- معیشت
غلامتباری از تهران:
با تورم و گرانی 15 درصد افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت چه کمکی به افزایش رفاه و معیشت ایشان می‌کند؟

#بوی - فاضلاب
لوری از تهران:
کانال فاضلاب خیابان طالبی تهرانسر بوی نامطبوع می‌دهد. لطفا سازمان مربوطه رسیدگی کند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها