رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص بازی دولت در زمینه معافیت مالیاتی هنرمندان، از تایید تا انکار گفت: امروزه اکثریت هنرمندان در شرایط بسیار بدی زندگی می کنند و بهتر است آقایان تصمیم‌گیر و سیاستگذار اول به همه هنرمندان کار بدهند و از کمترین حقوق قانونی وزارت کار آنها را بهره مند کنند بعد به فکر درآمدزایی از طریق هنرمندان برای خود باشند!
کد خبر: ۱۲۴۲۵۵۶

بازیگر فیلم‌های سینمایی شور شیرین و بوتیک در گفت و گو با سینماپرس افزود: ای کاش به جای طرح این مسائل مسؤولان کمی به فکر بیکاری و خانه نشینی گسترده هنرمندان و رکود شدید تولید آثار هنری به خصوص در سینما بودند. آدمی که کار نمی کند و اگر هر از گاهی کاری به او پیشنهاد می شود دستمزد اندکی دریافت می کند و پول برای امرار معاش خود و خانواده اش ندارد، چه مالیاتی باید بدهد؟
او ادامه داد: آقایان تصمیم گیر و سیاستگذار اول به همه هنرمندان کار بدهند و از کمترین حقوق قانونی وزارت کار آنها را بهره مند کنند بعد به فکر درآمدزایی از طریق هنرمندان برای خود باشند! این طور که نمی شود یکباره برخی افراد برای خود تصمیم بگیرند قانونی را که سال‌های سال پابرجا بوده حذف کنند و از هنرمندان که هیچ گاه مالیات پرداخت نمی کردند طلب مالیات داشته باشند.
رویگری خاطرنشان کرد: من هیچ پولی ندارم و اگر داشتم هم زیر بار این حرف زور نمی رفتم؛ این اتفاق بسیار دردآور و ناراحت کننده است که مسؤولان و سیاستگذاران به جای آن که به فکر مشکلات عدیده زندگی هنرمندان باشند با تصمیمات نابخردانه شان مشکلی بر مشکلات آنها اضافه می کنند. سوال بنده این است که: ما وقتی که در تأمین مایحتاج اولیه زندگی مان دچار مشکلیم چه پولی باید به دولت پرداخت کنیم؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها