مدیران کل صدا و سیمای استان مرکزی تودیع و معارفه شدند

علی دارابی: رسانه ملی پژواک مطالبات مردمی است

معاون امور استان‌های صدا‌وسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا‌وسیمای استان مرکزی گفت: رسانه ملی باید در کنار انعکاس خدمات دولتمردان، پژواک مطالبات و خواسته‌های مردم باشد.
کد خبر: ۱۲۴۲۵۴۱

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی دارابی، معاون امور استان‌های صدا‌وسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل صدا‌وسیمای استان مرکزی، با تقدیر از فعالیت های دکتر آذردشتی، مدیرکل سابق صدا‌وسیمای استان مرکزی گفت: بر حسب قوانین یک نیروی پرتوان و باتجربه که بازنشسته شده‌ را بدرقه می‌کنیم و از امروز در خدمت آقای دبیقی از نیروهای پرتوان و خوشفکر در استان مرکزی هستیم.
وی افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های متعددی در بحث گردشگری و فرهنگی دارد و مهد مفاخر و مشاهیر بزرگان کشور از جمله امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی است. دارابی با اشاره به ظرفیت های زیارتی، کشاورزی، کارگری و صنعتی، این استان نیز گفت: برای این داشته‌ها و سرمایه‌ها باید کار مضاعف انجام شود.
معاون امور استان‌های رسانه ملی خاطرنشان کرد: رسانه باید پژواک مطالبات و خواسته‌های مردم باشد و یکی از ظرفیت‌هایی که باید صدای مردم را بازتاب دهد، رسانه‌ملی است.
دارابی افزود: رسانه باید مستقل و فراجناحی عمل کند و در انتخابات پیش رو وظیفه صدا‌وسیما فراهم کردن مشارکت گسترده مردم و همچنین کمک به مسؤولان نظارتی و اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.
وی بر تعامل و همکاری رسانه ملی با نهادهای مختلف در سطح استان تاکید کرد و افزود: توسعه پایدار استان، مهم‌ترین رسالتی است که باید صدا‌وسیمای استان مرکزی آن را دنبال کند.
معاون امور استان‌ها تصریح کرد: از دیگر رسالت‌های رسانه ملی، تبیین بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید در مباحث رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف و حفظ وحدت و همگرایی تلاش مضاعف صورت گیرد.
دارابی گفت: رسانه ملی باید مرجع و مکانی برای حضور نیروهای انقلابی باشد و آنتن رسانه‌ملی باید در اختیار نیروهای وفادار به نظام و انقلاب و فارغ از گرایش‌های سیاسی قرار گیرد.
معاون امور استان‌ها بر برنامه‌ریزی برای حفظ مخاطبان فعلی و افزایش مخاطبان جدید رسانه ملی نیز تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها