مجید میرخان، تهیه‌کننده آخر خط در گفت‌وگو با خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت این سریال توضیح داد.
کد خبر: ۱۲۴۲۳۷۲

کجا تصویربرداری می‌شود؟ به گفته میرخان ضبط سه قسمت پایانی این سریال از روز یکشنبه ۲۴ آذرماه در شهر مشهد آغاز شده و همچنین گروه برای ضبط چند سکانس به لبنان نیز سفر می‌کنند.
از کدام شبکه پخش می‌شود؟ به زودی از شبکه سه سیما.
در چه مرحله‌ای است؟ به گفته میرخان این روزها آخرین مراحل فنی سریال از جمله تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی که به ترتیب به عهده وحید کردلو، مهرداد جلوخانی و فردین قره قوزلو است در حال انجام است. این سریال در
26قسمت تولید شده که
23قسمت از آن به طور کامل آماده شده است.
به گفته میرخان، مهران مهام بنا بر سیاست‌های شبکه سه قبول مسؤولیت کرده و ضبط قسمت‌های پایانی را به عهده گرفته است. علی صبوری، عباس جمشیدی‌فر و شهرام قائدی از بازیگرانی هستند که ضبط قسمت‌های باقی‌مانده جلوی دوربین می‌روند و قرار است دو بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه شوند.
سریال آخر خط به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی که مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که...
شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، محمدرضا هدایتی، علی صبوری، فاطمه امینی، امیر نوری، فریده سپاه‌منصور، مهسا باقری، مهران رجبی، شهرام قائدی، امیر غفارمنش و رضا ایرانمنش از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها