گرانترین درخت کریسمس جهان که با جواهرات و الماس تزئین شده است در یک هتل 5 ستاره در منطقه ماربلای اسپانیا به نمایش درآمد.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۹۰
رونمایی از گرانترین درخت کریسمس جهان در اسپانیا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، گران‌ترین درخت کریسمس جهان در یک هتل 5 ستاره در نزدیکی شهر ماربلای اسپانیا به نمایش درآمد.

به دلیل استفاده از جواهرات گرانقیمت و الماس در این درخت کریسمس آکادمی رکورد جهان، این درخت را گرانقیمت ترین درخت کریسمس جهان معرفی کرد.

مقامات هتل کمپینسکی امسال تصمیم گرفتند تا میهمانان خود را با قراردادن این درخت کریسمس در لابی شگفت زده کنند.

این درخت توسط دبی زینگهام که سابقه تولید کفش‌های 15 میلیون دلاری و یک کیک عروسی به ارزش 75 میلیون دلار را در کارنامه خود دارد،‌ طراحی و تزئین شده است.

در این درخت نه تنها از الماس‌های متدوال استفاده شده بلکه از یک الماس صورتی سه قیراطی، یک الماس قرمز 5.5 میلیون دلاری و چند الماس سیاه و سفید استفاده شده است.

البته استفاده از جواهرات و سنگ‌های گرانقیمت در درخت کریسمس به اینجا ختم نشده چرا که علاوه بر آنچه گفته شد از جواهرات گرانقیمت تولید شده توسط شرکت‌های معروف و همچنین یک یاقوت کبود 4 قیراطی برای تزئین این درخت استفاده شده است.

در این درخت همچنین از تخم شترمرغ استرالیایی برای تزئین مورد استفاده شده است.

بخشی از تزئیئات این درخت کریسمس اسپانیایی قابل خوردن هستند که از جمله آنها شکلات‌های طرح طاووس تولید شده به صورت پرینت سه بعدی است.

هتل کمپینسکی قصد دارد این درخت را تا روز 29 دسامبر نگه داشته و این شانس را به میهمانان خواهد داد تا از طریق یک قرعه‌کشی جواهرات موجود در این درخت را هدیه بگیرند.

آکادمی رکوردهای جهان ارزش کنونی این درخت را 15 میلیون دلار برآورد کرده و این درخت را گرانقیمت‌ترین درخت کریسمس جهان نامگذاری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها