سریال مانکن، سریال دل و سریال کرگدن; عناوینی که این روزها سینمای خانگی را به اشغال خود در آورده‌اند و موفقیت چشمگیری نسیبشان شده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۵۱
سریال مانکن

شاید بتوان گفت این دوره‌ی زمانی، بهترین دوره برای دوست داران سینمای ایران است. چرا که 3 سریال با کیفیت فوق‌العاده به صور همزمان در حال پخش هستند و بینندگان تقریبا در تمام روزهای هفته قسمت جدیدی برای تماشا دارند.

اما نکته اینجاست که کدام یک برای شروع بهتر است و اگر بخواهیم یکی از این 3 سریال و یا نهایتا 2 تای آن‌ها را برای تماشا انتخاب کنیم، باید چگونه تصمیم بگیریم؟

می‌توان گفت یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب بهترین گزینه، بازخوردی است که در شبکه‌های مجازی نظیر اینستاگرام در آن شاهدش هستیم. اگر بخواهیم با این تدبیر گزینه مناسب را انتخاب کنیم بدون شک به سریال مانکن بر می‌خوریم، چراکه این روزها سکانس‌های زیادی از این سریال در فضای مجازی بازنشر می‌شوند و می‌توان گفت بیشترین تبلیغات در میان 3 سریال بالا را مانکن انجام می‌دهد.

از طرفی دیگر سریال دل و کرگدن در ابتدای مسیر خود قرار دارند و می‌توان خوشبین بود که در آینده‌ای نه چندان دور این عناوین نیز در فضای مجازی سر و صدایی به پا کنند.

مورد دیگر خلاصه خیلی کوتاه داستان است که می‌توانیم با استفاده از این مورد سریال مناسب را پیدا کنیم. در حال حاضر می‌توان گفت هر 3 سریال داستان‌های جذابی دارند و هر 3 مورد ارزش تماشا دارند. بنابراین از این دیدگاه می‌توان گفت که تماشای 3 سریال مذکور توصیه می‌شود.

نکته‌ی بعدی که در هنگام انتخاب یک اثر می‌توانید به آن توجه کنید، تیم تولید و بازیگران سریال است. کارگردان‌ها، تهیه کنندگان، بازیگران و سایر عناصر تیم تولید می‌توانند اهمیت زیادی در روند موفقیت سریال یا فیلم داشته باشند.

در میان سریال مانکن، سریال دل و سریال کرگدن هر 3 تیم‌های تولید و بازیگری خوبی دارند.

نکته‌ی آخر و می‌توان گفت بهترین حالتی که می‌تواند به شما در انتخاب یک اثر کمک کند، مطالعه و خواندن اطلاعاتی در مورد این سریال است. وبسایت‌های زیادی وجود دارند که اطلاعات این آثار را دسته بندی می‌کنند و هرکدام به نوبه‌ی خود شایعات، اخبار جدید، لینک‌های دانلود و خیلی موارد دیگر را قرار می‌دهند. یکی از وبسایت‌های که می‌توان گفت تقریبا تمام این کارها را باهم انجام می‌دهد تایم سیتی است.

این سایت به صورت تخصصی در زمینه سریال فعالیت می‌کند که سینمای ایران هم شامل این فعالیتشان می‌شود.

با مراجعه به این پایگاه می‌توانید اطلاعات مفید و کاربردی زیادی در مورد سینمای ایران و علی الخصوص سینمای هالیوود کسب کنید. تاریخ پخش سریال‌ها، جداول پخش هفتگی که روز و تاریخ پخش قسمت‌های سریال‌ها به صورت جدول قرار گرفته‌اند و خیلی موارد دیگر از جمله فوایدی است که این وبسایت دارد.

نکته‌ای که در مورد این وبسایت وجود دارد سرعت بالا و محیط کاربردی و ساده‌ای است که طراحی کرده‌اند و به راحتی می‌توانید بخش مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید.

کلام آخرم را با این به اتمام می‌رسانم که اگر این مقاله را مطالعه کردید حتما به این وبسایت سر بزنید و مطمئن باشید از دفعات بعد یکی از کاربران وفادار این وبسایت می‌شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها