زن 15 ساله که چهار سال قبل به عقد یکی از اقوام خود در آمده بود، هفته گذشته با شاگرد یک نانوایی از خانه شوهرش فرار کرد و به تهران آمد. با شکایت شوهر این زن، پلیس او را در خانه مرد جوان دستگیر کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۱۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفته گذشته مرد جوانی که ساکن یکی از شهرهای شرقی ایران است با مراجعه به پلیس ادعا کرد همسر 15 ساله‌اش گم شده است.رسیدگی به موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت و بررسی و ردیابی تلفن همراه دختر نوجوان به نام راضیه،باعث شد پلیس رد او را در شهر تهران دنبال کند و دو شب قبل راضیه همراه جوان 22 ساله‌ای به نام احمد در محله خلازیر تهران دستگیر شدند.
روز گذشته راضیه و احمد برای تحقیقات مقدماتی در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند.راضیه در دفاع از خود گفت: مدتی قبل با احمد -که یکی از همشهری‌های من است- هم صحبت شدم و به او علاقه پیدا کردم. احمد در یک نانوایی در تهران شاگرد بود و گاهی اوقات که برای سر زدن به خانواده اش به شهرمان می‌آمد او را می‌دیدم.بالاخره یک روز از او خواستم من را همراه خودش به تهران بیاورد.برای همین نقشه فرار با او را کشیدم و اجرا کردیم. راضیه در ادامه رو به قاضی گفت: من فقط 11 سال داشتم که به اجبار خانواده ام ازدواج کردم.حالا از کرده خودم پشیمانم. ازدواج در سن خیلی پایین باعث شد چنین اشتباهی انجام دهم.
احمد نیز در دفاع از خود گفت:قبول دارم با راضیه ارتباط داشتم؛ اما نمی‌دانستم او شوهر دارد و فکر می‌کردم نامزد دارد.
قاضی بعد از شنیدن دفاعیات متهمان، قرار بازداشت موقت آنها را صادر کرد.رسیدگی به پرونده به زودی انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها