این هفته در برنامه زنده رادیویی «گیومه» که اغلب به موضوعات مختلفی در زمینه فرهنگ و هنر می‌پردازد قرار است عوامل تاثیرگذار بر انزوای ادبیات معاصر ایران در جهان بررسی ‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۲۱۵۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، آزاده شاهرخ‌مهر تهیه‌کننده برنامه رادیویی گیومه ضمن اعلام این مطلب افزود: از موضوعات دیگری که در گیومه مطرح می‌شود، این است که چرا در کشور ما جوایز بزرگ ادبی پا نمی‌گیرد.
وی ادامه داد: موضوع دیگری که این هفته به آن می‌پردازیم درباره سینمای نوجوان است و این که کدام الگوها و قهرمان‌ها برای نوجوان ایرانی به تصویر کشیده‌ شده‌اند.
این تهیه‌کننده رادیویی گفت: بررسی وضعیت رقابت در موسیقی پاپ و این که کدام متر و معیار، سطح کیفی آثار روز موسیقی را تعیین می‌کند؟ بازار موسیقی یا جشنواره‌های تخصصی؟ و آسیب‌شناسی حذف جایزه‌ باربد از جشنواره‌ موسیقی فجراز دیگر موضوعاتی است که به آن خواهیم پرداخت.
شاهرخ‌مهر در پایان یادآور شد: نگاهی آسیب‌شناسانه به ورود چهره‌های مشهور (پرآوازه‌های سینما و...) به عرصه‌ شعر و ادبیات و نقاشی و درواقع نقدی بر فعالیت پرآوازه‌ها در شعر و ادبیات و حوزه‌های غیرمرتبط با تخصصی که دارند نیز از دیگر موضوعاتی است که در گیومه رادیو نمایش به آن خواهیم پرداخت.
برنامه گیومه تا پایان هفته جاری به نویسندگی و تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ‌مهر و کارشناسی اجرای شهاب شهرزاد و با همکاری غزاله پورخاکی در بخش شوخی با خبرها و خبرهای تئاتر و روی میز خبر با اجرای محمدعلی مومنی از ساعت
9 تا 10و 30 دقیقه به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها