طراح کلاهبرداری با چهره گریم شده به جای داماد حکم طلاق گرفت

ازدواج و طلاق صوری برای تصاحب اموال تاجر مقیم فرانسه

مرد ورشکسته برای تصاحب خانه میلیاردی و بنز تاجر مقیم فرانسه، نقشه ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با آن مرد را اجرا کرد. مرد تبهکار سپس با تغییر چهره به جای تاجر به دادگاه خانواده رفت و حکم طلاق گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۲۰۵۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی پیش تاجر40 ساله مقیم فرانسه با حضور نزد بازپرس دادسرای ناحیه 2 تهران از همسر جوانش به اتهام گرفتن طلاق غیابی و تصاحب خانه میلیاردی‌اش درشمال تهران و خودروی بنزش شکایت کرد.
پس از این شکایت، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: تاجرم و مقیم فرانسه. دو سال پیش با شیوا که به عنوان مهمان به جشن عروسی یکی از اقوامم آمده بود، آشنا شدم. بعد از این دیدار چند بار با هم ملاقات کرده و سرانجام آشنایی به ازدواج ختم شد. مدتی پیش برای عقد قراردادهای تجاری به فرانسه رفتم، اما از دو ماه پیش که به همسرم زنگ می‌زدم او گوشی‌اش و تلفن خانه را پاسخ نمی‌داد. دل نگران شده و به تهران بازگشتم که متوجه شدم خانه ویلایی ام و خودروی بنزم از سوی همسرم فروخته شده و قرار است مالک جدید به خانه ویلایی بیاید. بعداز چند روز همسرم را پیدا کردم که او مدعی شد با وکالتنامه طلاقی که از من گرفته، جدا شده و اموالم را نیز بابت مهریه‌اش برداشته و دیگر شوهرش نیستم و مزاحمش نشوم.
ماموران به استعلام از دادگاه خانواده پرداختند که معلوم شد روزی که همسر شاکی می‌گوید طلاق گرفته در ایران نبوده و به کشور دیگری رفته است، اما در همان روز مرد و زنی که مشخصات شاکی و همسرش را داشته‌اند به یکی از شعب دادگاه خانواده تهران رفته و با جاری شدن حکم طلاق از هم جدا شده‌اند. این ماجرای طلاق برای پلیس عجیب به نظر می‌رسید. بنابراین با دستور قضایی، شیوا برای تحقیقات پلیسی احضار شد. او در تحقیقات اولیه وکالتنامه طلاقی را که از شوهرش دریافت کرده بود به پلیس ارائه کرد؛ در حالی که شاکی منکر نوشتن این وکالتنامه طلاق بود و آن را جعلی دانست. در ادامه ابتدا یک کارشناس رسمی دادگستری و بعد یک هیات سه نفره و یک هیات پنج نفره از کارشناسان دادگستری به بررسی برگه وکالتنامه طلاق پرداختندکه معلوم شد وکالتنامه جعلی است. همین سرنخ کافی بود که زن جوان به اتهام کلاهبرداری و جعل وکالتنامه طلاق بازداشت شود. شیوا در تحقیقات پلیسی گفت: دو سال قبل در یک جشن عروسی با مردی به نام فرهاد آشنا شدم و این ارتباط ادامه داشت و حتی می‌خواستیم ازدواج کنیم، اما او ورشکسته شده و پول برای ازدواجمان نداشت. بعد از مدتی به من گفت باید اعتماد یکی از اقوامش که مرد تاجری بوده و مقیم فرانسه است را جلب کنم و بعد از ازدواج با وی اموالش را تصاحب کرده و بعداز جدایی ازدواج کنیم که با اصرارهایش پذیرفتم.
وی افزود: طبق نقشه او، من با آن مرد تاجرازدواج و دو سال با او زندگی کردم . قرار شد روزی که او برای کارهای تجاری به فرانسه می‌رود ما ماجرای طلاق را رقم بزنیم و اموال را تصاحب کنیم. فرهاد ابتدا یک برگه طلاق نامه جعلی به من داد تا در صورت بروز مشکل آن را رو کنم. در ادامه با گریم، چهره‌اش را شبیه شوهرم کرد و همراه خواهر دوقلویم به دادگاه خانواده رفتند و به جای من و شوهرم طلاق گرفتند. بعد هم با سند‌سازی خانه ویلایی میلیاردی شوهرم و خوروی بنز او را به نام خودم کردم و آن را فروختم. بعدهم درصدد ازدواج با فرهاد بودم که سرو کله شوهرم پیدا شدو با لو رفتن ماجرا من بازداشت شدم.
با اعتراف وی، زن و مردی که در این ماجراهمدستش بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها