طبق معمول تب جشنواره سینماحقیقت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم نسبتا بالاست. کاربران بعضا با سرعت n پست بر ثانیه مشغول توییت‌نگاری هستند. مرور بعضی از این توییت‌ها خالی از لطف نیست:
کد خبر: ۱۲۴۲۰۱۴

Samin mohajerani

مستند #کابل_شهری_در_باد تماشایی‌ست؛ فاقد نشان‌های کلیشه‌ای و خشن جنگ، قصه خستگی‌های این شهر را بی‌لکنت بیان می‌کند. با خواب‌های آدم‌های شهری که روی خوش ندیده‌اند. شخصیت‌های جذاب و دوست‌داشتنی افغانستان عزیز، قاب‌های درخشان، فیلمبرداری و صدابرداری درجه یک

Kamal pourkaveh

هنوز در حیرت هستم که فیلم مستند #قرقبان با چه متر و معیار و جذابیتی تا به امروز بهترین فیلم تماشاگران جشنواره #سینما_حقیقت است؟ اثری با ایده یک خطی و ناتوان از فضاسازی و معرفی شخصیت. فیلمی که با پر گویی کسالت‌بار فیلمساز، به‌جای 20 دقیقه تبدیل به 86 دقیقه پرتکرار شده است.

حسین انتظامی

#جشنواره_سینما_حقیقت در اولین روز خود با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه‌رو شد. #سینمای_مستند، سینمایی ناب، شریف، پاک، بانشاط، تفکربرانگیز، با رویکرد تحقیقی- تحلیلی و معرف استعدادهای آینده #سینمای_ایران است. شکوفایی این گونه، غرور می‌آفریند و مسؤولیت سیاستگذاران را سنگین تر می‌کند.

خادم زاده

رفتم مستند مهدی که به دنیا آمد رو دیدم. غصه‌ام گرفت از این‌که این همه آدم خوب تو دنیا هست و من نمی‌تونم مثل اونا باشم. مستند درباره یه آقاییه که متوجه میشه ناشنواها در مسائل اسلامی خیلی ضعیفن و تصمیم می‌گیره بره طلبگی و کل زندگیشو وقف آموزش به ناشنواها و درراه ناشنواها می‌کنه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها