بهترین تصمیم برای قرمزهای آنفیلد

یورگن کلوپ تا 2024 لیورپولی ماند

باشگاه لیورپول اعلام کرد که قرارداد یورگن کلوپ، سرمربی محبوب و آلمانی این باشگاه، تا سال 2024 تمدید شد. کلوپ که در میانه‌های فصل 16 ـ 2015، جانشین برندان راجرز روی نیمکت لیورپول شد، این تیم را در همان فصل به فینال لیگ اروپا رساند و دو بار نیز با این تیم به فینال لیگ قهرمانان رسید و در نهایت توانست فصل گذشته با این تیم قهرمان این رقابت‌ها شود.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۹۳

تیم او در این فصل هم نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر انگلیس کسب کرده و در حال حاضر با 8‌امتیاز برتری نسبت به لسترسیتی، تیم دوم جدول و 14 امتیاز بیشتر از منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، در صدر جدول این لیگ قرار دارد. در بیانیه باشگاه لیورپول آمده است: «سرمربی قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرد و حضورش در این پست برای چهار سال و نیم آینده را تضمین کرد. کمک‌های او، پیتر کراویتز و پپین لیندرز هم توافق کردند به کارشان در کنار کلوپ ادامه دهند».
کلوپ: جایی بهتر از لیورپول نیست
یورگن کلوپ بعد از تمدید قرارداد با قرمزهای بندر لیورپول گفت: برای من شخصا این بیانیه معنی‌دار است، چیزی که بر اساس دانش من از آنچه تاکنون به دست آورده‌ایم و چیزهایی که برای دستیابی وجود دارد ساخته شده است. وقتی پیشرفت باشگاه و کارهای مشترکمان را می‌بینم که همچنان ادامه دارد، احساس می‌کنم این همکاری می‌تواند رشد کند. مردم می‌بینند چه اتفاقاتی در زمین می‌افتد و این معیار پیشرفت ماست؛ اما این تنها معیار نیست، من تعهدات مربوط به مالکیت باشگاه را از هر جنبه و عملکردی که می‌توانید به آن فکر کنید، دیده‌ام. وقتی در سال 2015 با من تماس گرفته شد احساس کردم از هر نظر برای هم عالی هستیم. عقیده کامل دارم این همکاری از هر دو طرف کاملاً مکمل هم هستند و من قادرم این تعهد را تا سال 2024 انجام دهم. اگر این‌طور نبود چیزی را امضا نمی‌کردم. باشگاه در موقعیت خوبی قرار دارد و نمی‌توانم به ترک آن فکر کنم. هرکسی در فوتبال آرزو دارد در محیطی کار کند که همه عناصر در حد مطلوب باشند، از حمایت هواداران گرفته تا چشم‌انداز صاحبان و برای من جایی بهتر از اینجا وجود نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها