پسر 28 ساله با نصب گوشی تلفن‌همراه در اتاقک محل استراحتش، از صحنه خودکشی خود فیلم گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۱۶۵۸

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 50 دقیقه بامداد سه‌شنبه نوزدهم آذر امسال مردی با شنیدن سر و صدا از کارگاه رویه‌کوبی مبل در محله‌شان در جنوب شهر تهران با پلیس تماس گرفت و موضوع را خبر داد. زمانی که ماموران در محل حاضر شدند و به تحقیق از مرد همسایه پرداختند، معلوم شد صاحب کارگاه چند روز است برای انجام کاری به شهرستان رفته و پسر 28 ساله شب‌ها همان‌جا می‌ماند. ماموران برای بررسی موضوع در کارگاه را بازکردند و وارد آنجا شدند. ماموران بعد از بازرسی محوطه کارگاه، وارد اتاقکی شدند که محل استراحت پسر کارگر بود. همزمان با ورود به آنجا با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدند. آنها مشاهده کردند پسر 28 ساله با پارچه‌های مبلی خودش را حلق‌آویز کرده است. آنها با بازکردن گره‌های پارچه، او را از آن محل پایین آوردند.
ماموران هنگام بررسی محلی که پسر جوان خود را حلق‌آویز کرده بود، گوشی تلفن‌همراهی یافتندکه در همان محوطه نصب شده بود. ماموران این گوشی را مورد بازبینی قرار دادند که به تصویر فیلمی دست یافتند که نشان می‌داد پسر جوان از زمانی که شروع به خودکشی کرده، گوشی تلفن را مقابل خود قرارداده و از لحظه‌لحظه اقدام خود تا زمانی که خودکشی کرده فیلم گرفته و لحظه مرگ خود را ثبت کرده است.
پرونده‌ای در این باره در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و با دستور قضایی قرار شد ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران، خانواده او را شناسایی کنند و موضوع را به آنها اطلاع و جسد را تحویلشان دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها