هشدار هفته

عشق در یک نگاه !

اگر در محل کار یا زندگی خود با فردی آشنا شدید که در همان نگاه اول شیفته شما شد و از همان لحظات اول آشنایی احساس کردید در زیر بارش مهربانی و صمیمیت و شیفتگی وی در حال غرق شدن هستید و حتی ثانیه ای ذهن شما از مغناطیس ابراز محبت و دلبستگی اش خارج نمی شود.
کد خبر: ۱۲۴۱۵۳۴

اگر هر دقیقه عنوان کرد همسر رویاهایش را یافته و از ویژگی های ظاهری و اخلاقی شما به طرز ماورایی و فراتصوری تعریف کرد و ظرف چند ساعت به شما پیشنهاد ازدواج داد و دست و دلبازانه عنوان کرد حاضر است تمامی مخارج جهیزیه و ازدواج را متقبل شود.
اگر شاهد بروز اغراق آمیز صفات عالیه انسانی همچون بخشش، نوع دوستی و گذشت و سخاوت در وجود وی بودید و سرگذشت
زندگی اش بی شباهت به فیلم های هندی نبود یا در کنار همه این ویژگی ها از صحبت هایش به
یک باره متوجه شدید با یک نخبه علمی یا دانشمند هسته ای و مخترع تحت تعقیب ابرقدرت ها روبه رو هستید و بعد در ادامه آشنایی و پس از این که تمام گنجایش ذهنی شما از فکر به این فرد پر شد و یک روز با یک پیشنهاد
وسوسه انگیز مالی مثل یک سرمایه گذاری خارجی یا خرید خودرو از راه رسید، شک نکنید با یک کلاهبردار حرفه ای طرف هستید .....
این افراد با جلب اعتماد قربانی و با پهن کردن
دام های وسوسه انگیز مالی به سرعت نقشه خود را پیاده می کنند تا قربانی به خودش بیاید و متوجه مال باختگی اش شود ناپدید می شوند !
خانم ها، به خصوص دختران کارمند مجرد طعمه مناسبی برای کلاهبرداران هستند. فرد مجرم با تصور برخورداری این دختران از پس انداز هر چند اندک و نیاز عاطفی آنان، از کانال های مختلفی از جمله محیط کار، خیابان و... وارد می شود. کلید موفقیت کلاهبرداران و اساس کار آنان برپایه
زنده کردن حس طمع ورزی قربانی برای کسب سودهای کلان مالی از راه های به ظاهر آسان است. دوست عزیز ! قبل از راه دادن افراد غریبه به فضای زندگی شخصی یا حتی قبل از برگزاری جلسه خواستگاری از صحت ادعاهای شغلی و هویتی و مالی فرد مورد نظر اطمینان حاصل کنید .

سروان سمانه مهربانی
کارشناس اداره اجتماعی پلیس آگاهی تهران بزرگ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها