کد خبر: ۱۲۴۱۵۰۶

#پارک- دوبل
یاری از تهران:
پارک دوبل خودروها در خیابان شهید ثانی واقع در منطقه 8 تهران باعث ترافیک در این خیابان و چهارراه‌های آن می‌شود.

# مالیات - خدمات
رهگو از قزوین:
اخیرا صداوسیما خبرهایی از نحوه دریافت مالیات در آلمان پخش کرد که متاسفانه خدمات دولت را در قبال دریافت این مالیات‌ها شامل ‌آموزش و پرورش رایگان، بهداشت رایگان و... نشان نداد. ایکاش این موارد را نیز برای مردم پخش می‌کرد.

#هرس - تخریب
نظری از تهران:
شهرداری به بهانه هرس درختان، همه شمشادهای دهکده المپیک و شهر زیبا و همچنین درختان بیدمجنون بلوار همت را قطع کرده است. چرا؟

#بسته - معیشت
محسنی از اهواز:
پرداخت مبلغی ناچیز تحت عنوان بسته حمایتی که مربوط به گران شدن بنزین است چه کمکی به مردم می‌کند؟‌ آیا با تورم و گرانی موجود، این مبالغ دردی از مردم درمان می‌کند؟

#پاسخ-سبد -حمایتی
یک بازنشسته:
چند روزی است به سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی سبد کمک معیشتی پیامک ارسال کرده‌ام ولی هیچ جوابی داده نشد. چرا؟

#پیامک_ تبلیغاتی
لوری از تهران:
شرکت مخابرات بهتر است به فکر مشترکانی باشد که از تبلیغات کلافه شده‌اند. این روزها تعداد پیامک‌های تبلیغاتی بیش از گذشته شده و به نوعی برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کند.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز پنجشنبه 23/8/1398 با عنوان «نقص و خرابی در مخازن پسماند» رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 14 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به صورت مستمر تعمیر مخازن از سوی پیمانکاران خدمات شهری نواحی ششگانه انجام می‌شود. خرید 750 مخزن 1100‌لیتری ذخیره‌سازی پسماند نیز در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری منطقه قرار دارد تا متعاقبا نسبت به توزیع آن در نواحی اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها